مخازن فاضلابی پلی اتیلن و کامپوزیت

يکشنبه 31 شهريور 1398
15:04
آی آر مخزن

مخازن پلی اتیلن فاضلابی یا سپتیک تانک پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن کاربردهای گسترده ای امروزه به خود اختصاص داده اند. این مخازن قابلیت کاربرد در حوزه صنعت آب و فاضلاب نیز دارند.

فاضلاب که به وسیله هضم بی‌هوازی تجزیه نمی‌شود، باید در نهایت از مخزن فاضلاب یا همان سپتیک تانک منتقل شود. در غیر این صورت مخزن سپتیک پر می‌شود و فاضلاب حاوی مواد غیر قابل تصفیه مستقیما به حوزه زه‌کشی تخلیه می‌شود. این مساله نه تنها برای محیط‌ زیست مضر است، بلکه اگر لجن از مخزن آلوده به میدان لیچ می‌ریزد، ممکن است زمین را مسدود کرده یا تخلخل خاک را کاهش دهد و نیاز به تعمیرات گران قیمت داشته باشد.

هنگامی که یک مخزن فاضلاب تخلیه می‌شود، لجن انباشته (که به نام مدفوع نیز معروف است)توسط یک کامیون خلا از سپتیک تانک پمپ می‌شود. چگونه یک مخزن آلوده باید خالی شود به حجم مخزن نسبت به ورودی جامدات، مقدار جامدات، و دمای محیط (چون هضم بی‌هوازی در دماهای بالاتر موثرتر رخ می‌دهد)و همچنین کاربرد، ویژگی‌های سیستم و الزامات مرجع مربوطه. برخی از مقامات بهداشتی به تانک نیاز دارند که در فواصل معین خالی شوند در حالی که سایرین آن را به تصمیم یک بازرس واگذار می‌کنند. برخی سیستم‌ها به پمپاژ هر چند سال یا زودتر نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است قادر باشند ۱۰ تا ۲۰ سال بین پمپها حرکت کنند. یک سیستم قدیمی با مخزن کوچک که توسط یک خانواده بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیازمند پمپاژ مکرر بیشتر از یک سیستم جدید است که تنها چند نفر از آن استفاده می‌کنند. پس از پر شدن مخزن، تجزیه غیر هوازیبه سرعت راه‌اندازی می‌شود.


خدمات به طور کامل یک مخزن فاضلاب تخلیه می‌کنند، یعنی همه فاضلاب را بیرون می‌برند، اگر چه حذف واقعی مواد جامد ساکن به صورت هدفمند ناقص باقی می‌ماند، به طوری که حداقل برخی از جمعیت‌های میکروبی را برای ادامه فرآیندهای تخریب بی‌هوازی که در یک مخزن فاضلاب اتفاق می‌افتد، ترک کنند. یک مخزن خالی ممکن است با فشار هیدرواستاتیک آسیب‌دیده باشد که باعث می‌شود مخزن تا حدی "شناور" از زمین، به خصوص در شرایط آب و یا شرایط زمین مرطوب باشد.


[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]