راهنمای انتخاب و خرید منبع آب موتورخانه

دوشنبه 26 اسفند 1398
15:56
آی آر مخزن

مخزن آب برای موتورخانه

مخزن آب موتورخانه جهت تامین آب گرم مصرفی ساختمان با استفاده از آب گرم دیگ موتورخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع آب گرم دو جداره افقی دماتجهیزمنبع دو جداره همانطور که از نام آن مشخص است از دو جداره (از جنس ورق گالوانیزه فولادی) تشکیل شده است که در جداره داخلی آن آب بهداشتی شهری (توسط لوله ورودی آب) و جداره بیرونی آن آب گرم دیگ حرارت مرکزی جریان می یابد و با انتقال حرارت از آب دیگ به آب بهداشتی شهری در جداره دوم منبع دو جداره، آب گرم و بهداشتی برای مصرف ساکنین ساختمان تامین می شود.

بطور کلی منبع آب گرم دو جداره بصورت افقی ساخته می شود و در موتورخانه ساختمان های کم واحد (تا 10 واحد) نصب و مورد استفاده قرارمی گیرند. منابع دو جداره علاوه بر قیمت ارزان تر نسبت به منابع کویلی، نیازی به اختصاص پمپ سیرکولاتور مجزا برای گردش آب گرم دیگ در جداره گرم کننده آب منبع دو جداره ندارند.

ویژگیهای مخزن آب موتورخانه ایستا پلیمر شریف

از ویژگی های مخزن آب موتورخانه ایستا پلیمر شریف می توان به گرم کردن حجم زیادی آب در مدت زمانی کوتاه حتی بدون استفاده از پمپ سیرکولاتور آب دیگ اشاره نمود، ( بدلیل جریان ثقلی آب گرم رفت و برگشت دیگ ) که این ویژگی آن را برای مکانهایی مانند آپارتمان های مسکونی، اداری، استخرهای شنا و کلیه اماکنی که نیاز به آب گرم قابل مصرف دارند مناسب می سازد.

چالش استفاده از منابع دو جداره آب گرم این است که در صورت بروز یک سوراخ یا نشتی کوچک در بین دو جداره آن، معمولاَ امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعمیر اصولی اینگونه منابع سخت و دشوار است.

  • جنس بدنه و ظرفیت ها

بدنه منبع آب گرم دوجداره افقی ایستا پلیمر شریف از جنس ورق فولادی با روکش گالوانیزه گرم ساخته شده و از ظرفیت 300 الی 2000 لیتر نیز قابل سفارش است.

  • ظرفیت منبع دو جداره

انجام محاسبه و تعیین ضخامت صحیح ورق گالوانیزه مورد استفاده در ساخت منبع دوجداره، بر اساس ظرفیت، فشار کار (فشار آب درون منبع) و همچنین رعایت استانداردهای بین المللی مخازن تحت فشار، بسیار مهم است.

از عوامل دیگری که در تعیین ضخامت صحیح ورق مورد استفاده در ساخت منبع آب گرم کویلی و منبع دوجداره حائز اهمیت است، عبارتند از دمای کاری (دمای سیال داخل منبع) و ضریب خوردگی آب مورد استفاده در منبع آب گرم دو جداره.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 303 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا مخرن دست دوم نباید بخریم؟

دوشنبه 19 اسفند 1398
15:27
آی آر مخزن

آب آشامیدنی سالم ضامن سلامتی شما

مخزن آب دست دوم بخریم یا نه؟ آب آشامیدنی سالم برای سلامتی شما و خانواده و افرادی که از خانه شما بازدید می کنند بسیار مهم است. آب مورد استفاده برای آشامیدن ، شستشوی دندان ، شستن دست ، حمام کردن ، حمام کردن ، تهیه مواد غذایی و پخت و پز نیاز به عاری از میکروب های مضر و مواد شیمیایی دارد. اگر آب شما از مخزن جمع آوری آب تأمین می شود ، این وظیفه شماست که آب خود را ایمن کنید و خطر ابتلا به بیماری ناشی از آب را از آب آلوده مخزن کاهش دهید. اگر آب شما از منبع تغذیه تامین شود ، ایمنی آب شما توسط مقامات محلی کنترل می شود.

مخازن آب آشامیدنی دست دوم


آب مخزن ممکن است از زیر جمع آوری شود:

باران را از پشت بام باران کنید.
آب طبیعی (از جویبارها یا دریاچه ها).
سوراخ (سوراخ عمیق در زمین).
بهار.

مخازن ناامن


منابع آب از این منابع به راحتی می توانند ناامن شوند. مثلا:

آب سقف ممکن است فاسد کننده باشد و ممکن است آلوده به خاکستر ، گرد و غبار ، اسپری کشاورزی ، مواد پرنده یا پرتوهای احتمالی باشد.
آب حاصل از رودخانه ها ، نهرها ، چاله های کم عمق و چشمه ممکن است حاوی میکروب های مضر ، مواد شیمیایی باشد یا از طعم آن تغییر رنگ و ناخوشایند باشد.
آب معدنی حاوی مواد شیمیایی مضر بوده و ممکن است سخت یا خورنده باشد.

اگر از کیفیت آب خود مطمئن نیستید ،نگران نباشید ما تیم ایستا پلیمر شریف را اعزام میکنیم تا از سلامت آب آشامیدنی مخزن شما مطمئن شوند.
آلودگی آب

آلودگی آب می تواند بیماری جدی (به عنوان مثال ، اسهال و استفراغ) ایجاد کند ، که می تواند به ویژه برای نوزادان ، افراد مسن و افراد دارای سیستم ایمنی به خطر بیافتد.
آلودگی منبع آب مخزن می تواند ناشی از:

ویروس ها و میکروب ها (مانند Cryptosporidium ، Giardia ، Campylobacter، Salmonella، E. Coli 0157) از مدفوع حیوانات یا پرندگان که وارد منبع تأمین می شوند.
فرورفتگی پرندگان یا حیوانات روی پشت بام ، حیوانات مرده یا حشرات موجود در روده ها یا درون مخزن.
برگ ها ، خاک ، یا سایر آوارهای ورودی به مخزن.
چشمک زدن به سرب روی پشت بام باعث ایجاد سرب زیاد در آب جمع شده می شود.
خاکسترهای آتشفشانی و چوبی ، ریزش اسپری کشاورزی و بقایای شیمیایی از انتشار گازهای گلخانه ای جاده ها.
ترک یا سوراخ در مخازن نیمه دفن شده.


راه های بهبود کیفیت آب باران جمع آوری شده از سقف


کل سیستم را به درستی نصب کنید.
اطمینان حاصل کنید که سطح سقف برای جمع آوری آب باران با کیفیت مناسب است.
از رنگ سقف ایمن استفاده کنید:
رنگ قدیمی را برای سرب از طریق واحد بهداشت عمومی محلی خود بررسی کنید
رنگی را انتخاب کنید که سازنده توصیه می کند برای آب پشت بام مناسب باشد.
از لوله و پلاستیک های پلاستیکی مصوب برای جمع آوری آب باران استفاده کنید.
برای جلوگیری از انسداد روده ها و باقی مانده برگها ، مش مشبک نصب کنید.
یک مش ریز (مانند صفحه نمایش زباله) و اولین دستگاه انتقال دهنده گرگرفتگی (وسیله ای که باعث می شود آلوده شدن آب مخزن را با منحرف کردن اولین گرگرفتگی آب آلوده هنگام باران زدایی ، کاهش دهد) قرار دهید.
لوله ورودی را به مخزن نصب کنید تا آب بام در نزدیکی قسمت زیر مخزن از طریق خم ‘U در لوله وارد شود. با این کار از ایجاد مزاحمت در رسوب مخزن جلوگیری می شود. برای خروج آب از نزدیکی بالای مخزن ، یک لوله خروجی شناور قرار دهید. این شلنگ خروجی انعطاف پذیر است که در زیر یک شناور چسبانده شده است و همیشه دقیقاً زیر سطح آب موجود در مخزن قرار دارد.
برای نگه داشتن پشه ها و آفات ، صفحه های ضد حشره را در انتهای پریزهای خروجی مخزن وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که مخزن به طور صحیح برای کاهش فشار ایجاد می شود ، اجازه می دهد تا آب نفس بکشد.
دو تانک را به صورت سری کار کنید. این آب با کیفیت بالاتری نسبت به آبی که فقط در یک مخزن بزرگ ذخیره می شود فراهم می کند.
مخزن را بپوشانید تا از ورود حیوانات ، پرندگان و سایر مواد جلوگیری شود.

برای جلوگیری از ریزش برگها و سایر آوارها بر روی حوضه آبریز ، باید مناطق بام را از پوشش زیاد پوشش گیاهی در امان نگه داشت. شاخه های بزرگ همچنین به جوندگان ، گربه ها و وسایل نقلیه امکان دسترسی به پشت بام را می دهند و به پرندگان اجازه می دهند تا بالای آن بچرخند.

هشدار: هنگام تمیز کردن سقف ها و روده ها مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که نردبان از خطوط برق ایمن و دور است و حین تمیز کردن مطمئن شوید شخص دیگری نیز حضور داشته باشد.
اگر شواهدی از آلودگی مدفوع در پشت بام وجود دارد:

لوله هایی که آب را به مخزن تغذیه می کنند جدا کنید.
با افزودن نیمی از قاشق چایخوری سفید و بی مصرف خانواده به 10 لیتر آب ، مواد زائد را از پشت بام تمیز کرده و از این ماده برای تمیز کردن و پاک کردن مواد مدفوع (استفاده از مارک های معطر یا رنگ سفید کننده استفاده نکنید) استفاده کنید.
از مقادیر کافی آب تمیز استفاده کنید تا مواد باقیمانده را از بین ببرید.
لوله هایی که آب را به مخزن تغذیه می کنند دوباره وصل کنید.

اگر روده های شما نیاز به تمیز کردن دارند:

لوله هایی که آب را به مخزن تغذیه می کنند جدا کنید.
زباله هایی را که در رودخانه جمع کرده اند ، بردارید.
از آب تمیز برای ریختن روده های همه خاک ، مواد دفع حیوانات و یا لکه های رنگ استفاده کنید.
لوله ها را به مخزن وصل کنید.


تمیز کردن مخزن

مخازن باید سالانه مورد بازرسی و در صورت لزوم تمیز شوند. تمیز کردن مخزن در حالت ایده آل باید توسط پیمانکاران تمیز کردن مخزن انجام شود

هشدار: اگر برای تمیز کردن آن وارد مخزن شوید ، اطمینان حاصل کنید که تهویه کافی وجود داشته باشد و شخص دیگری نیز حضور داشته باشد.


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب چهار لایه و پنج لایه

شنبه 17 اسفند 1398
15:11
آی آر مخزن

مزایای مخزن چهار لایه و پنج لایه

امروزه استفاده از مخزن آب پلاستیکی نسبت به مخازن سنتی یعنی تمام فلز و بتن ارجح است. مخزن آب چهار لایه و مخزن پنج لایه ایستا پلیمر شریف دارای مزایای فراوانی هستند. از جمله مخزن مناسبی برای نگهداری آب شرب هستند. اما هنوز هم استفاده از مخازن فلزی در برخی موارد کاربرد دارد. مخازن پلاستیکی به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد مانند سبکی، استحکام عالی، قیمت مناسب، حمل و نقل آسان، طراحی‌های متنوع اعم از کتابی، زیرپله‌ای و ... اهمیت دارد.

1. صرفه جویی در انرژی
موجب صرفه جویی در انرژی می شود

لایه های عایق باعث کاهش گرمای آب می شوند و اختلاف تقریباً 25-30 درجه سانتیگراد را حفظ می کنند. عایق اطمینان حاصل می کند که از انرژی کمتری برای خنک کننده استفاده می شود.

2. مخزن چهارلایه بسیار مقاوم

دنده های اضافی برای افزودن استحکام به مخزن گنجانیده شده است. در هنگام پر شدن مخزن باعث کاهش پراکنده می شود و همچنین احتمال ترکیدن در فشار را کاهش می دهد

3. مخزنی امن

طراحی درب شامل یک سیستم پیچ است که از بسته شدن محکم هوا اطمینان می کند. امنیت
برای ایجاد امنیت بیشتر در برابر سرقت و استفاده نادرست ، حلقه هایی تهیه شده است.

4. آب را تازه نگه می دارد

Ventilators Meshed به طرحی ساخته شده اند که باعث می شود آب نفس بکشد و تازه بماند.

5. بهداشتی تر

پلاستیک درجه مواد غذایی اطمینان حاصل می کند که آب هنگام تماس با مخزن آلوده نمی شود.

6. امکانات لوله کشی

گزینه های چند خروجی به همراه تنظیمات ورودی و جریان بیش از حد برای سهولت بهتر اتصالات.

7. نصب آسان

ساخته شده در آماده سازی برای بلند کردن مخازن به طبقه بالاتر.

تولید مخزن آب چند لایه

مخازن آب مرزی از LLDPE (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) ساخته شده است. رزین مخزن ذخیره آب صنعتی از ESCR (مقاومت در برابر استرس محیطی) استفاده می کند. ESCR مخزن را قادر می سازد حداکثر عمر ممکن را داشته باشد. ما در حال تولید 4 لایه مخزن ذخیره شده با اشعه ماوراء بنفش UV هستیم. تثبیت اشعه ماوراء بنفش مانع از تخریب می شود و اطمینان حاصل می کند که هیچ گونه ترک خوردگی ، گچ زدگی یا از بین رفتن خصوصیات بدنی مخزن وجود ندارد.

لایه داخلی مخزن چندلایه از مواد 100٪ باکره ساخته شده از مواد غذایی تهیه شده است که تضمین می کند آب هنگام تماس با مخزن آلوده نشود و برای نوشیدن آب کاملاً بی خطر باشد. لایه میانی عایق است که باعث کاهش گرمای آب می شود و در مقایسه با مخازن سیاه اختلاف 20 درجه را حفظ می کند. لایه بیرونی رنگ سفید برتر است بنابراین بهترین مخزن آب در خانه.

درب قابل تعویض هوای آن ، خاک و مگس را از مخزن دور نگه می دارد. درپوش درب از پیچ و مهره استفاده می کند که از بسته شدن هوا محکم می شود. حلقه های امنیتی برای قرار دادن قفل برای امنیت اضافی در برابر سرقت و استفاده نادرست فراهم شده است. بخاطر طراحی قابلیت پیچش ، در هنگام باد سنگین ایمن تر است.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 28841 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب ضد زلزله

چهارشنبه 14 اسفند 1398
16:11
آی آر مخزن

یک اندازه و سبک همه مناسب نیست. در ایستا پلیمر شریف ما به طور مداوم به خواسته های مشتریانی که برای موقعیت های خاص تمایل به محصولات ویژه دارند گوش کرده و پاسخ داده ایم.
مخزن آب ضد زلزله
شکل. ساختار مخازن مقاوم در برابر زلزله
طراحی برتر اثبات شده ایمن
برای مقاومت در برابر زلزله برتر

مهمترین نکته طراحی مخزن برای مقاومت در برابر زلزله ، توانایی ساخت و ساز سفت و سخت آن برای زنده ماندن از فرکانس نوسان خاص امواج لرزه ای (فرکانس نوسانات قوی ترین موج یک زلزله) است. ایستا پلیمر از طریق داده های تست عملی فراوان ، یک مخزن پانل مقاوم در برابر زلزله را نیز ارائه می دهد که از ساخت و ساز اختصاصی "قاب جعبه" ما (برای تقویت خارجی) برای پایداری عالی و استحکام بالا بهره می برد.

آی آر پلیمر با استفاده از این ثروت داده و تجزیه و تحلیل رایانه ای همراه ، قادر است نهایت دقت را در طراحی قابل اطمینان ترین مخزن پنل در بازار امروز ارائه دهد. و از طریق این مراقبت در طراحی است که ما می توانیم مقاومت در برابر زلزله را ارائه دهیم که می تواند شدت لرزه ای افقی 0.3 - 2.0G را برطرف کند ، و به راحتی پاسخگوی انواع نیازهای مشتری می باشد.
داده های اثبات شده از آزمایش شبیه سازی زمین لرزه

آزمایشات ثابت کرده اند که مخازن ایستا پلیمر شریف می توانند در برابر فرکانس نوسان خاص زمین لرزه مقاومت کرده و در صورت ارتفاع ارتفاع مخزن بالای 10 متر از تابش محافظت کنند.

برنامه مقاوم در برابر زلزله برای ساختار و تجهیزات تأسیسات
این بخش مربوط به برآورد خسارت است که در بخش 4.2 توضیح داده شده است ، و همچنین در شکل نشان داده شده است.
از آنجایی که امکانات مورد نظر بسیار زیاد است و شرایط پیچیده است ، مطالعه به صورت سیستماتیک انجام شد.
از طریق سه مرحله در فرآیند مدیریت ریسک. در دو مرحله اول خطرات تعریف شد
از طریق بررسی سایت و طوفان مغزی (تحلیل عاملی 1 ریسک) و خسارات برآورد شد
مبنای چهارده ریسک (ارزیابی 2Risk) تاکنون. در این بخش از مطالعه آخرین مرحله است
انجام شده است که شامل تدوین و پیشنهاد اقدامات متقابل در مورد خطرات مربوطه (3Risk)
کنترل).
شکل 6.3.1 نمودار کاری وظایف مرتبط در این بخش
1 تجزیه و تحلیل عامل خطر
برای تعریف خطرات
- بررسی سایت
- تجربه ژاپنی
- طوفان مغزی ایران
2 ارزیابی خطر
برای برآورد خسارت
- DTSC ژاپنی
(بر اساس 14 ریسک عمده)
- تجزیه و تحلیل ساختاری
3 ریسک کنترل
برای برنامه ریزی اقدامات
برای کنترل خطرات.
- مثال واقعی
/ اندازه گیری مشترک
- تجزیه و تحلیل ساختاری
- تخمین خسارت در
زمین لرزه سناریو
لیست خطرات
برنامه مقاوم در برابر زلزله
- لیست مقاوم در برابر زلزله
اقدامات متقابل علیه خطرات
- ترسیم طرح کلی
DTSC: جدول تشخیصی ظرفیت لرزه ای
- طراحی بر اساس زلزله
نقشه مقاومت در کد 2800
- امکانات هدفمند
راهنمای برای
لرزه ای
تشخیص



شرایط طراحی برای طرح مقاوم در برابر زلزله


1) اصل تأسیسات هدف
تاکنون سه واقعیت آشکار اعلام شده است ،
- یکی اینکه امکانات در گسل در مورد زلزله سناریوی شمال تهران از نادر است
احتمال وقوع می تواند به شدت آسیب دیده فرض شود.
- دیگر اینکه کد طراحی لرزه نویسی ساختمان به مدت یک دهه اجرا شده است
و بسیاری از امکانات مطابق با کد 2800 پس از آن طراحی شده اند
اجرای
- همچنین ، TWWC در نظر دارد تقویت لرزه ای امکانات موجود را انجام دهد.
بنابراین باید در نظر بگیریم که TWWC می تواند هموار به طراحی آینده تبدیل شود
مراحل ساخت از این رو ، با توجه به این شرایط ، امکانات مورد نظر در مطالعه باید انتخاب شوند ،
و ما امکانات مورد نظر را به شرح زیر طبقه بندی کرده ایم.
- دسته A: تسهیلات موجود در گسل و سایر تجهیزات شکننده براساس شمال فاجعه بار
سناریوی تهران زلزله زد
- دسته B: امکانات شکننده ارزیابی شده توسط کد 2800 در مورد زلزله طراحی شده است
نقشه مقاومت بدون شرط
الف) اصل اندازه گیری تأسیسات رده A
با توجه به تخمین خسارت ناشی از زلزله سناریوی شمال تهران ، فقط امکانات موجود است
گسل آسیب جدی دیده است. طراحی لوله و مخزن آب به تقصیر تقریباً قابل قبول است ، اما
برای موارد بزرگتر مانند ساختمان / مخزن غیرممکن است. متقابل ساخت و ساز در مخزن
باید از طریق اقدامات زمین ضخیم و گسترش یافته ، بنیاد را تقویت کند
بهبود در برابر جابجایی زمین در گسلها علاوه بر این ، با در نظر گرفتن هزینه ها
در مورد اندازه گیری بدنی در برابر احتمال وقوع نادر زلزله سناریو ، آن است
اجرای فنی و اقتصادی از لحاظ فنی و اقتصادی دشوار است. بنابراین ،
اقدامات از نظر به حداقل رساندن اثر خسارت مانند پشتیبان گیری از لوله / سایر موارد
امکانات همسایه در کوتاه مدت کاربرد دارد و در آینده نیز باید پاسخ داده شود
پس از سرویس دهی به امکانات ، با جابجایی / برنامه ریزی مجدد سیستم آبرسانی انجام می شود
برآورده شد اگر چنین باشد ، برای دسته بندی A نیازی به اقدامات متقابل فیزیکی در برابر زلزله نیست.
b) اصل اندازه گیری در مورد امکانات رده B
از طرف دیگر ، ایران دارای یک کد 2800 برای ساختمان است که پس از آن به طور قانونی شروع به کار کرد
زمین لرزه رودبار - منجیل در سال 1990 و پس از آن بسیاری از طراحی های لرزه ای ساخته شده است
براساس کد 2800 طراحی و ساخته شده است. بنابراین ، در این مطالعه ، اندازه گیری بتونی باید باشد
به همان شیوه از نظر به حداقل رساندن آسیب خسارت تحلیل شده است.
برخی ملاحظات باید از نظر کمینه سازی اثر خسارت مورد مطالعه قرار گیرد.
2) رویکرد به مطالعه
همانطور که در بالا ذکر شد ، استراتژی مبارزه با اقدامات متفرقه متنوع است و از این رو رویکردهایی در مورد مطالعه دارد
اندازه گیری متقابل به دو دسته تقسیم می شود ، یکی اندازه گیری مناسب برای به حداقل رساندن آسیب است.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن پلاستیکی 10000 لیتری

سه شنبه 13 اسفند 1398
11:27
آی آر مخزن

یکی از فاکتورهای انتخاب مخزن آب ، حجم مورد نیاز برای کاربرد خاص میباشد. مخازن از جنس فلز و پلاستیکی از کاربردی ترین مخازن است. باید بدانیم که مخازن فلزی و یا گالوانیزه در احجام بالاتر قابلیت تولید بهتر را دارد و بیشتر برای کاربرد صنعتی استفاده میشود.

۱- اگر مخرن آب ده هزار لیتری و یا تانکر ده هزار لیتری را بدون سوراخکاری خریداری کردید برای نصب فیتینگ به دریل و گردبر نیاز دارید. طبیعتا سایز گردبر باید کاملا منطبق با سایز فیتینگ باشد تا فیتینگ پس از بستن و سفت کردن مهره کاملا آببند گردد.

۲- در منبع پلاستیکی ده هزار لیتری ایستا پلیمر شریف چهار نقطه در چهار طرف پایین منبع برای نصب فیتینگ تعبیه شده است. پس از انتخاب سایز فیتینگ مرکز سوراخکاری باید به گونه ای باشد تا لبه بالایی فیتینگ از حاشیه بالایی محل مجاز نصب فیتینگ بیش از ۱۲ سانتیمتر فاصله داشته باشد. همینطور لبه پایینی فیتینگ نصب شده باید ار کف مخزن بیش از ۱۲ سانتیمتر فاصله داشته باشد.

۳- پس از انتخاب مرکز سوراخکاری سر مته گردبر را روی محل تعیین شده قرار می دهیم و کاملا عمود بر مخزن به آرامی سوراخکاری را شروع می کنیم. پس از اتمام فرآیند سوراخکاری حتی المکان بقایای براده پلاستیک را از داخل مخزن خارج کنید.

۴-به کمک نردبان ابتدا خود را به بالای مخزن برسانید. پس از نشستن در جای مطمئن نردبان را به کمک یک نفر دیگر بالا کشیده و سپس داخل مخزن قرار دهید و به کمک آن وارد مخزن شوید. پیشنهاد می کنیم اگر پوشش بهداشتی نایلونی برای کفشتان ندارید قبل از ورود به مخزن کفشتان را در آورید. باقی مانده براده ها را از سوراخ بیرون بریزید و سپس فیتینگ را از داخل نصب کنید. نفر دوم از بیرون می بایست مهره آن را ببندد. دقت کنید فیتینگ و اورینگ آن به صورت کاملا یکنواخت روی تمام دور محل برش خورده نشسته باشد تا با فشار ناشی از بستن مهره از بیرون، فیتینگ آببند گردد.

توجه : سفت کردن بیش از حد مهره فیتینگ از بیرون می تواند موجب در رفتن اورینگ از جای خود و حتی آسیب به دیواره مخزن گردد.


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن پلی اتیلن افقی برای نگهداری آب

دوشنبه 12 اسفند 1398
11:26
آی آر مخزن

مزیت مخزن پلی اتیلن افقی نسبت به عمودی

مخازن پلی اتیلن به صورت کلی در اشکال و احجام مختلف قابلیت تولید دارند. کلیه مشتریان با توجه به فضایی که در اختیار دارند مخازن افقی پلی اتیلن یا مخازن عمودی پلی اتیلن را انتخاب میکنند. مخزن آب افقی به صورت کلی برای نواحی که دارای محدودیت ارتفاع هستند و نیاز به مخزن آب دارند، انتخاب میگردد.

مخزن پلی اتیلن افقی با توجه به اینکه دارای مرکز ثقل نزدیکتری از آب با زمین میباشد ، پایدار تر از مخزن آب عمودی می باشد. مخازن آب شرب افقی در طول های مختلف قابلیت طراحی و ساخت دارند. این مخازن پلی اتیلن سه لایه افقی قابلیت کاربری در محیط های باز را نیز دارند. اگر بخواهیم بدانیم که مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی باید به نوع کاربری خود نگاه کنید و سپس اقدام به انتخاب نمایید.

مخازن ذخیره آب افقی

مخازن ذخیره آب افقی ایستاده هنگام مهار حمل و نقل (غیر D.O.T تنظیم شده) برای برنامه های داخلی و خارجی مورد نیاز است. از این سبک مخزن به عنوان مخزن پا نیز یاد می شود. مخازن برای حمایت از مخزن و باند یاب برای اتصال مناسب مجهز به پاهای ساخته شده هستند. مخازن از پلی اتیلن با چگالی متوسط یا زیاد با U.V ساخته می شوند. مهارکننده ها و برای مهار مایعات تا 1.7 گرانش خاص طراحی شده اند. دیوارهای مخزن برای مشاهده سطح شفاف و مجهز به نشانگرهای گالن هستند. مدت زمان گارانتی (2) دو سال است.

طیف گسترده ای از گزینه های افقی مخزن ذخیره آب مانند نوشیدنی در دسترس شما است.

2582 تأمین کننده وجود دارد که مخزن ذخیره آب را به صورت افقی در Alibaba.com ، که عمدتا در آسیا قرار دارد ، به فروش می رساند. کشورهای برتر تأمین کنندگان هند ، چین و هنگ کنگ S.A.R هستند که از این میزان درصد تأمین مخزن ذخیره آب به ترتیب 1٪ ، 98٪ و 1٪ است.

صرفه جویی در فضا و طولانی تر است

گروه کاریس با بیش از 3 دهه تجربه و تخصص در ساخت محصولات پلاستیکی متنوع ، Aqua Tech را به یک مخزن آب اختصاصی تولید شده با پلاستیک بکر درجه مواد غذایی تأیید شده ارائه می دهد. دارای چندین ویژگی خاص است.
قالب چرخشی دو محوره

Aqua Tech تنها باند در جنوب هند است که از فناوری "قالب چرخشی Biaxial" با ظرفیت 10000 لیتر استفاده می کند و ضخامت یکنواخت دیوار ، استحکام اضافی و دوام را تضمین می کند.
چند لایه دیوار

سطح Aqua Tech بیرونی دیواره Aqua Tech توسط مواد افزودنی ماوراء بنفش ویژه جادویی سیاه محافظت می شود تا عمر طولانی تری داشته باشد. دیواره داخلی با لایه سفید به ما امکان می دهد تا خلوص آب ذخیره شده را رعایت کنیم و به دلیل اینکه سطح داخلی بسیار صاف است ، می توان آن را به راحتی تمیز کرد.
استانداردهای FDA

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مخازن مطابق با استاندارد هندی IS - 10146 در پلی اتیلن جهت استفاده ایمن آن در تماس با مواد غذایی ، داروسازی و آب آشامیدنی مطابقت دارد.
گنجایش انبار

Aqua Tech در محدوده اندازه از 200 لیتر تا 10000 لیتر در دسترس است. جنبه جالب این مخزن آب این است که با افزایش نیاز خود می توانید ظرفیت آن را افزایش دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک مخزن مشابه جدید خریداری کنید و با استفاده از یک لوله ، آن را با مخزن موجود وصل کنید.
پاکیزگی

از آنجایی که Aqua Tech می تواند به شدت محکم بسته شود ، از ورود خاک ، حشرات و آفات جلوگیری می شود. با نگه داشتن نور مستقیم خورشید ، از رشد خزه / قارچ / جلبک ها و غیره جلوگیری می شود.
هندلینگ آسان

مخزن از نظر وزن بسیار سبک است و می توان آن را با سهولت جابجا کرد. برای افرادی که مکررا مکانها را می نشینند ، واقعاً نعمت است. مخازن نیز به راحتی نصب می شوند. هر کس با دانش اساسی در مورد لوله کشی می تواند چند دقیقه انجام دهد.
دوام

هرچه از مراقبت در ساخت مخزن سیمان مراقبت کنیم ، به مرور زمان نشتی هم به وجود می آید. اما این مورد در مورد مخزن پلاستیکی ساخته شده با ظرافت تکنولوژیکی اتفاق نمی افتد. مخازن آب Aqua Tech برای دوام از محافظت ماوراء بنفش سیاه جادویی برخوردار است.
مخزن افقی

مخزن افقی ایستاده در Aqua Tech با پاهای پشتیبانی قالب ، در تراسهای فوقانی جا می گیرد و به حداقل می رساند فضای مورد نیاز. این مخازن رنگ بژ روتومولد شده برای طیف گسترده ای از انبارهای مایع ایده آل هستند. این مخازن چند منظوره دارای یک دریچه بزرگ برای پر کردن آسان و ساخت و سازهای بدون درز برای تمیز کردن آسان است. مخزن های افقی Aqua Tech که از LLDPE با دوام ساخته شده اند ، سخت ترین مخازن یک تکه در بازار هستند. ساخته شده از پلی اتیلن با کیفیت بالا با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، مخازن قابل استفاده برای مصارف داخلی به عنوان فضای باز هستند.


مواردی که باید هنگام انتخاب مخزن خوب در خاطر داشته باشید

به نظر می رسد کمال در مخزن آب مخزن با پلاستیک باکره با کیفیت خوب ظاهر خواهد شد و شما می توانید کلاس باکره را بر روی سطح آن تجسم کنید. Lid را باز کنید و نفس عمیق بکشید اگر مخزن فقط از پلاستیک باکره ساخته شده است ، می توانید بوی دلپذیری تازه بودن / تازگی را در آن حس کنید یا اگر مخزن از پلاستیک بازیافت شده / بازیافت شده ساخته شده است ، حتی می تواند بوی ناخوشایند داشته باشد. مخزن را با دست خود فشار دهید و با فشار دادن حالت خاصیت انعطاف پذیری یک پلاستیک باکره خوب را داشته باشید یا اگر پلاستیک مورد استفاده بازیافت مجدد شود ، شما سختی و مقاومت آن پلاستیک را که پلاستیک خود را از دست داده است احساس می کنید.


[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب ضد جلبک

شنبه 26 بهمن 1398
16:49
آی آر مخزن

ذخیره آب برای محیط زیست بیشتر و مهمتر می شود. آب مهمترین منبع طبیعی ما است ، بنابراین برداشت و ذخیره آب باران در مخزن آب ضد جلبک برای حفظ آن یک ضروری است. یکی از رایج ترین مشکلاتی که هنگام ذخیره آب باران با آن مواجه خواهید شد ، رشد جلبک در مخازن آب است. وجود رشد جلبک در مخازن آب باعث می شود آب برداشت شده شما تقریباً غیرقابل استفاده شود. جلبک ها باکتری هایی هستند که می توانند سموم بدن را برای حیوانات ، انسان و گیاهان مضر سازند.
بنابراین ، پیشگیری از رشد جلبک در مخازن آب ، بسیار احتیاط آمیز است. در اینجا 3 نکته ساده وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید آب شما بدون جلبک باقی می ماند.

3 روش ساده برای از بین بردن رشد جلبک در مخازن آب


همیشه از یک مخزن ذخیره سازی آب کاملاً مات استفاده کنید - جلبک ها برای تولید مثل از فتوسنتز استفاده می کنند - به زبان ساده ، جلبک ها برای رشد به نور نیاز دارند. بنابراین ، اگر مخزن آب شرب شما اجازه عبور از طریق سقف یا دیوارهای جانبی را ندهد ، جلبک ها نمی توانند رشد کنند. برای کمک به درک این واقعیت ، این وبلاگ را بخوانید که توضیح می دهد اگر نور خورشید از دیواره های جانبی مخزن شما رخ می دهد چه اتفاقی می افتد.

مطالب جالب: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مخزن ذخیره آب مات می تواند رشد جلبک را متوقف کند ، اینجا کلیک کنید.
1/4 قاشق چایخوری * سفید کننده را به هر گالن آب ذخیره شده اضافه کنید - سفید کننده جلبک ها را می کشد و از رشد آن جلوگیری می کند. برای نشان دادن اینکه چگونه سفید کننده می تواند جلبک ها را در مخزن آب شما بکشد ، یک مقاله عالی پیدا کردم که فکر می کردم علاقه مند شوید. این مطالعه ای است که در استخر پر از جلبک انجام شد. این را بخوانید تا تصاویر روند را ببینید. یک سؤال پاسخ داده شده ، این است که آیا سفیدکننده ساده خانگی جلبک ها را از آب خارج می کند؟ برای پاسخ به این سوال ، نویسنده پاسخ می دهد ، "این مناسب برای صاحبان استخر است که هنوز هم نمی توانند باور کنند که می توانید جلبک ها را با سفیدکننده های ساده خانگی قدیمی بکشید."

نکته مهم: ما پیشنهاد می کنیم از سفید کننده استفاده کنید که 5/5 درصد هیپوکلریت است. سفید کننده و کلر را هم به آب خود اضافه نکنید. از یکی یا دیگری استفاده کنید.
4 قسمت از * کلر را به هر 1000،000 قطعه آب اضافه کنید - کلر همچنین رشد جلبک ها را متوقف می کند. در این نسبت کم ، آب همچنان برای نوشیدن یا آبیاری با آن بی خطر خواهد بود. اگر از مخزن آب خود برای منبع آب آشامیدنی استفاده می کنید.


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایا و معایب مخازن هوایی آب

يکشنبه 20 بهمن 1398
15:29
آی آر مخزن

استفاده و طراحی مخزن آب انواع و اقسام گوناگونی دارد. یکی از آنها، مخزن آب هوایی است. اصولا استفاده از مخزن آب هوایی برای این است که فشار آب را زیاد کند.

درباره شرکت های مخزن آب هوایی با استفاده از مثانه یا بدون مثانه ، برای استفاده در شبکه های آب آشامیدنی ، آب خام ، فاضلاب و آبیاری طراحی و ساخته شده است. مخازن آب هوایی ایستا پلیمر شریف باعث محافظت از لوله ها در برابر تغییر فشار (مثبت یا منفی) ناشی از شروع / توقف پمپ ها یا باز و بسته شدن دریچه ها می شود.

امروزه مخزن آب هوایی پلیمری بیشتر از فلزی دیده میشود؛ زیرا مخازن فلزی در طول زمان زنگ زده میشود و تعمیرات مکرر آن سبب دردسر و هزینه خواهد بود. علاوه بر اینکه در مخازن تمام فلز رنگ و بوی آب در طولانی مدت تغییر میکند و مطلوب آب آشامیدنی نخواهد بود.

آنها همچنین فشار یک سیال را در یک سیستم معین حفظ می کنند بدون آنکه نیاز به راه اندازی مداوم پمپ باشد به این ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و فرسودگی خود پمپ می شود. مخازن آب هوایی در استیل کربن با سطح عملیات داخلی یا از جنس استنلس استیل ساخته می شوند.

این واقعیت که آنها در فولاد ساخته شده اند باعث می شود مخازن بسیار محکم باشند و نسبت به تغییرات فشار حساسیت کمی دارند. عملیات سطح داخلی بسته به ترکیب مایع موجود در آن انتخاب می شود. عملیات سطح بیرونی ابتدا در ابتدا توسط استیل منفجر می شود و به وسیله یک رنگ اولیه رنگ و با رنگی که می تواند توسط مشتری انتخاب شود به پایان رسید.

مخازن آب هوایی می توانند به صورت اختیاری با مثانه داخلی پلی اورتان یا بوتیل ساخته شوند. مخازن آب هوایی با مثانه های داخلی دارای یک شبکه ضد اکستروژن برای محافظت مثانه در برابر صدمات ناشی از فشارهای منفی و همچنین برای محافظت مثانه از ورود ذرات بزرگ جامد که ممکن است باعث آسیب به مثانه شود. تمام تجهیزات ما مطابق با نیازهای خاص مشتری می توانند طراحی و ساخته شوند. ابعاد تجهیزات ما با توجه به اینکه مشخصات مورد نیاز برای محاسبه مربوطه را ارائه می دهیم توسط تیم فنی ما قابل محاسبه است.

منبع:

http://www.irpolymer.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/118/air-water-tank


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب چی و از کجا بخرم؟

يکشنبه 20 بهمن 1398
14:50
آی آر مخزن

در پاسخ به سوال مخزن آب چی بخرم باید گفت قبل از خرید یک مخزن آب باید فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار دارد. دو دسته فاکتور وجود دارد. فاکتورهای عمومی که برای خرید هر نوع مخزن باید به آن توجه داشت. فاکتورهای شخصی که وابسته به شرایط و فضای موجود در محل نصب مخزن است.

تعیین قیمت انواع منبع آب گالوانیزه با توجه به نیاز مشتری متغیر است .برای تعیین قیمت انواع منبع آب گالوانیزه به دو عامل نوع ورق و لیتراژ مورد نظر توجه بسیاری می شود .
ورق های گالوانیزه به دو صورت رول فرم و فابریک تولید می شوند ضخامت ورق بین 18صدم میلی متر و 6 صدم میلی متر است همچنین ظرفیت منبع گالوانیزه 200 تا 250000 لیتر است .

فاکتورهای شخصی نیز به مکان و شرایط موجود برمیگردد. این بدان معناست که بسته به ارتفاع و مساحت موجود باید یک نوع مخزن یعنی عمودی، افقی، مدولار، زیرپله‌ای و یا کتابی انتخاب شود. همچنین اگر محیط بسیار گرمسیر و سردسیر است از مخازن فوم دار باید بهره برد. امروزه اکثر مخازن آب شرب خانگی از نوع پلاستیکی است و مخازن صنعتی در احجام بسیار بزرگ از نوع مخزن گالوانیزه تهیه میشود. استفاده از مخازن بتنی و تمام فلز به دلیل مشکلات عدیده کمرنگ شده است.



[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن ده هزار لیتری

يکشنبه 29 دی 1398
10:07
آی آر مخزن

یکی از فاکتورهای انتخاب مخزن آب، حجم مورد نیاز برای کاربرد خاص میباشد. مخازن از جنس فلز و پلاستیکی از کاربردی ترین مخازن است. باید بدانیم که مخازن فلزی و یا گالوانیزه در احجام بالاتر قابلیت تولید بهتر را دارد و بیشتر برای کاربرد صنعتی استفاده میشود.

از جمله محصولات ایستا پلیمر شریف ساخت انواع مخزن آب با جنسهای مختلفی همچون مخزن پلی اتیلن ، گالوانیزه و کامپوزیت است که در حجمهای مختلفی همچون مخزن پنج هزار لیتری (پنج متر مکعبی) و مخزن ده هزار لیتری ( ده متر مکعبی ) است که این مخازن بنا به خواست مشتری میتواند به صورت آماده، پیش ساخته یا ساخت در محل ساخته شود.

مخازن آب 1000 لیتری ما یک راه حل هزینه برای ذخیره سازی و یا آب قابل شرب و غیر قابل استفاده است. آنها از پلی اتیلن پایدار UV و مناسب برای ذخیره سازی خارجی ساخته می شوند.

هر مخزن دارای درب دریچه ای (در صورت عدم تهویه هوا) است. اینها بسته به سبک مخزن از 9 "تا 14" متغیر هستند. همچنین در هر مخزن از یک خروجی BSP 1 اینچی مناسب برای اتصال شیرها ، خاموش کردن دریچه یا سایر لوازم جانبی مجهز شده است.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن گالوانیزه ورق سفید

سه شنبه 17 دی 1398
10:54
آی آر مخزن

استفاده از ورق گالوانیزه برای ساخت مخازن چه مزایایی دارد؟

چگونه برای جلوگیری از زنگ زدگی سفید روی محصولات فلزی دارای روکش روی زنگ سفید زنگ چیست؟ زنگ سفید ، یک رسوب پودری سفید است که از یک فرآیند خوردگی طبیعی تشکیل شده است و می تواند روی هر محصول جدید فولادی با روکش روی ایجاد شود.

این به ظاهر فلز آسیب می رساند ، به لایه ضد خوردگی روی نیز که از بدنه فولاد محافظت می کند ، مضر است. روی یک پوشش بسیار بادوام به منظور فراهم آوردن محافظ قربانی از بستر زیرزمینی فولادی است ، اما به دلیل اینکه در برابر آب واکنش پذیر است ، باید در نگهداری صحیح از مخزن گالوانیزه ساخته شده دقت زیادی کرد. به همین دلیل است که اغلب به آن "لکه نگهدارنده مرطوب" گفته می شود.

مخزن گالوانیزه ورق سفید از زنگ سفید پودر سفید در واقع روی هیدروکسید روی است - ماده ای که هنگام واکنش روی با آب و هوا تشکیل می شود - و به تدریج روی را مصرف می کند.

پوشش؛ این فرآیند به احتمال زیاد در شرایط مرطوب با گردش نامناسب هوا اتفاق می افتد. یک مطالعه موردی جالب در پایان این گزارش وجود دارد که نشان دهنده مشکلاتی است که می تواند رخ دهد. شرط تعیین سازند زنگ سفید چند عامل اصلی وجود دارد که سرعت سفید را تعیین می کند.

علل تشکیل زنگ مخزن فلزی و گالوانیزه عبارت است از:

• روش ذخیره سازی مخزن گالوانیزه

• محل نگهداری

• گردش هوا

• روش ذخیره هوایی


قرار دادن مخزن گالوانیزه یا فولادی در بیرون از منزل ، در معرض رطوبت و سایر عناصر همیشه احتمال تشکیل زنگ سفید را افزایش می دهد. گردش هوا اگر بسته های فلزی به هم وصل شده باشند ، این جریان هوا را در اطراف محصول محدود می کند و احتمال تبخیر و افزایش رطوبت را کاهش می دهد. احتمال خوردگی وجود دارد.

آب و هوا در مناطقی از بارندگی های زیاد ، مانند مناطق گرمسیری و بسیاری از مناطق گرمسیری ، رطوبت می تواند در بین سطوح فردی قرار بگیرد و لکه ذخیره سازی مرطوب ممکن است ایجاد شود. همچنین ، هنگامی که فولاد با روکش روی با شرایط مرطوب و مرطوب متناوب در معرض جو قرار گیرد ، سطح آن با گذشت زمان کسل می شود ، زیرا مکانیسم خوردگی "طبیعی" روی یک لایه کربنات روی ایجاد می کند.

توصیه و مراقبت و ذخیره سازی برای پوشش داده شده با فولاد روی روی محصول با هدف حفظ زیبایی ظاهری فولاد با روکش روی ، به روکش های محافظ مانند مانع از رنگ یا پوشش پودری مورد نیاز است. این امر به جلوگیری از خوردگی "طبیعی" که می تواند محصول را تحت تأثیر قرار دهد ، کمک می کند.

از نظر زنگ سفید به طور خاص ، کاربران نهایی باید هنگام دریافت محصول و سپس هنگام ذخیره آن ، اقدامات احتیاطی را انجام دهند ، همانطور که در بالا ذکر شد. ابتدا به محض تحویل ، اطمینان حاصل کنید که هر محصول زینک شده در شرایط خشک و عاری از زنگ زدگی سفید است. اگر بازرسی نشانه هایی از لکه نگهدارنده مرطوب را نشان داد ، یا اینکه بسته ها مرطوب یا مرطوب با چگالش هستند ، باید رد شود.

هنگام تهیه ترتیب برای ذخیره محصول ، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

• بسته های استیل روی باید سریعاً مخفی شود ، تا اطمینان حاصل شود که آنها در معرض رطوبت غیرضروری قرار ندارند.

• برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض رطوبت هوا ، آلودگی نمک و تراکم ، آنها را باید به دور از درهای باز ، پنجره ها و یا لفاف ها نگهداری کنید.

• حفظ پاکیزگی و کنترل pH ، خوردگی و مهار باکتری ها در مایع برش مبتنی بر آب بسیار مهم است. سیستم های مورد استفاده برای برش بسته های توبولهای فولادی با روکش روی. مایعات باقیمانده و گنجشک به جای مانده در داخل بسته بندی باعث تسریع خوردگی می شوند.

اگر بسته ها در جای خشک نگهداری شوند ، میزان خوردگی روی بسیار کند خواهد بود. بهترین مکان در داخل و دور از عناصر به طور کامل است. اگر محصول مرطوب شود ، زنگ سفید ممکن است ناشی از واکنش روی ، رطوبت و اکسیژن باشد.
اگر محصولات در معرض آب قرار دارند ، آسانترین راه برای جلوگیری از خوردگی اطمینان از خشک شدن آنها است. بسته های مرطوب بنابراین باید در اسرع وقت به طول های مختلف از هم جدا شوند تا اجازه دهند خشک شدن همه قسمت های داخلی کاملاً خشک شود. اگر چاره ای جز ذخیره بسته های خارج از خانه ، با حداقل محافظت در برابر عناصر وجود نداشته باشد ، ضروری است که بسته شکاف باز شود و طول های جدا شده جدا شده پلاستیکی بین هر لایه ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

جهت نگهداري خارجي محصول پوشيده شده با روي به منظور جلوگيري از بروز لکه هاي نگهداري مرطوب بر روي سطوح پوشيده از روي ، بايد محصول را در طول 5 ميلي متر در شيب 5 mm نگهداري کنيد. این تضمین می کند که آب آزادانه از سطوح در معرض تخلیه شود.

تسمه ها را باید برش داده و فاصله بین هر لایه را درج کنید تا رطوبت بین سطوح در حال تماس از بین برود. میزان خوردگی فولاد روی روکش شده که در خارج ذخیره شده است ، مطابق نمودار فوق ، از حاشیه بالاتر از مقدار لوله در داخل انبار خواهد بود ، اما نه سریع انگار که محصول به صورت بسته ذخیره می شود و در یک تکه در خارج انباشته می شود.





[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب چی بخرم؟

سه شنبه 3 دی 1398
12:48
آی آر مخزن

اندازه مخزن آب

مفهوم مخازن آب باران دیگر به معنای مخازن آب عظیم ، کسل کننده و زشت نیست. در این مقاله به بررسی سوال مخزن آب چی بخرم میپردازیم تا به شما کمک کنیم یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید. مخزن آب ایستا پلیمر شریف هم اکنون در اشکال و رنگ های متنوعی موجود است. در حالی که گرد و بیضی فضای کمتری را مصرف می کنند ، مخازن آب باریک فضای زیادی را نمی گیرند. بنابراین ، اساساً بستگی به فضای شما در حیاط خلوت شما یا مخزن نگه داشتن آن دارد. اندازه آن نیز بستگی به کاری دارد که می خواهید با این آب باران محافظت شده انجام دهید. لباسشویی ، شستن ظرف ، آشامیدنی ، پاسیو ، تمیز کردن ظرف ، شستشوی ماشین ، اهداف ساختمانی ، باغبانی - استفاده از آب باران بسیار است. اما ممکن است چنین اتفاقی بیفتد که شما نمی خواهید همه کارها را با استفاده از آب باران انجام دهید. سپس ، سرمایه گذاری روی یک مخزن عظیم ایده ای نخواهد بود.

جنس مخزن آب

همچنین ، شما باید مخازن آب با کیفیت خوب خریداری کنید. یک شرکت معتبر را انتخاب کنید که اکنون مدت مدیدی است که در کار تولید مخازن آب است. همچنین ، کیفیت فیلتر موجود در داخل مخزن توسط شرکت باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

دوام مخزن آب

از طریق وب سایت شرکت بروید تا بررسی کنید که آیا آنها هر نوع بررسی مشتری را دارند یا خیر. سرچ کنید مخزن آب ایستا پلیمر شریف و روی لینک اول کلیک کنید. اگر اینگونه نیست ، از خرده فروش خود مستقیماً در مورد دوام مخازن و در صورت وجود هر نوع ضمانت از آنها بپرسید. مخازن پلی اتیلن با دوام بیشتری دارند زیرا برخلاف مخازن آب فولادی ، زنگ زدگی روی آنها نمی نشیند. این بسیار مهم است زیرا شما می توانید مقدار زیادی در مخزن سرمایه گذاری کنید.

حمل آسان مخزن

اگر مخازن آب ایستا پلیمر شریف برای حمل و نقل آسان نیست ، در روند نصب مخازن آب تأخیر ایجاد می شود. بنابراین ، به مخازن سبک و آسان برای حمل و نقل بروید.

نگهداری آسان یا نه - شما می خواهید آب باران تازه باشد و تمیز و قابل استفاده ، درست است؟ بهتر است مخازن آب را انتخاب کنید که خود تمیز کننده ای درون آن نصب شده باشد زیرا به کمک خلاء و سایر وسایل به تمیز کردن همه کثیفی ها و زباله ها کمک می کند. اما اگر نه ، پس مشکلی پیش می آید. برای کمک به شما می توانید یک حرفه ای استخدام کنید. برگ ها و شاخه های آن باید حداقل هر دو ماه یک بار برداشته شود و بنابراین می فهمید که استخدام یک حرفه ای این کار اغلب می تواند بسیار گران باشد. بنابراین نصب یک پاک کننده خود ایده ای هوشمندانه و سودآور است. این یکی از عالی ترین مواردی است که باید هنگام خرید آب باران در نظر بگیرید

اکنون نکاتی را که باید در هنگام انتخاب مخازن آب ایستا پلیمر شریف در نظر بگیرید ، می دانید. پس چرا تأخیر؟ در سریعترین زمان با یک سازنده مخزن آب تماس بگیرید و مصرف آب باران را شروع کنید.


[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کدام مخزن آب بهتر است

شنبه 9 آذر 1398
16:47
آی آر مخزن

مخازن بتونی

مخازن آب بتونی و مخازن آب فرومایه سیمان عموماً قوی و ماندگار هستند. آنها بسیار سنگین و دشوار هستند. مخزن 5000G حدود 8 تن وزن دارد. مخازن آب بتونی اغلب در زیر زمین نصب می شوند اما مخازن کوچکتر برای سطح زیر زمین در دسترس هستند.

مخازن آب بتونی جدید غالباً مزه ها را منتقل می کنند و ممکن است آهک را در نتیجه آب pH را آب بکشند. بر این اساس ممکن است این مخازن آب بتونی قبل از استفاده شسته شوند.

مخازن آب بتونی که به صورت کامل در سایت تحویل داده می شوند ، از کامیون و بر روی پایه ماسه ای آماده شده جابجا می شوند. این مخازن گاهی اوقات در یک یا سه قطعه قرار دارند. بخش های بتونی در درجه اول با یک حلقه آب بندی لاستیک یا مصنوعی یا نوعی از درزگیر مهر و موم می شوند. سپس درزگیر به قسمت داخلی مخزن در محل اتصال اعمال می شود تا از نشت آب جلوگیری شود.

ترک خوردگی و نشت یکی از رایج ترین شکایاتی است که مخازن بتونی متحمل آن می شوند. تا زمانی که مخزن تخلیه شود ، می توان ترک ها را تعمیر کرد. در برخی موارد بد ، بوش پلاستیکی مورد نیاز است که می تواند بسیار گران باشد.

استاندارد مخازن بتونی میزان مشخصی از نشت را امکان پذیر می کند ، در حالی که استاندارد مخازن پلاستیکی امکان نشتی را نمی دهد.

مخازن پلاستیکی

محبوب ترین نوع مخزن آب در NZ مخزن آب پلاستیک با چرخش است. این مخازن توسط برخی از تولید کنندگان با استفاده از این فرآیند برای بیش از 20 سال ساخته شده اند. مخازن پلاستیکی و آسترهای پلاستیکی باید از موادی ساخته شوند که حداقل از استاندارد مواد غذایی برخوردار باشند (مطابق با AS / NZS 2070: قسمت 1 و قسمت 8 استانداردهای استرالیا برای تماس با مواد غذایی) و در صورت استفاده از آب برای مصرف انسان مواد پلاستیکی در واقع باید مطابق با استاندارد آب آشامیدنی (AS / NZS4020: 2002 استاندارد آب آشامیدنی (آشامیدنی)) باشد. صنعت قالب گیری چرخشی از معدود صنایعی است که دارای یک استاندارد جامع است که هم مواد اولیه مورد استفاده را در بر می گیرد ، هم ساخت و کار ساخت مخازن آب تکمیل شده را شامل می شود.

مخزن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف

پلی اتیلن (پلی) ماده مخزنی غیر خورنده است که برای ماندگاری طولانی طراحی شده است. پلی اتیلن زنگ زدگی نخواهد کرد و در طول عمرشان از فلز و بتن رنج می برد. مخازن پلی اتیلن سبک و قابل حمل هستند - بدون تجهیزات سنگین مورد نیاز.

مخازن پلی استر معمولاً در یک قطعه واحد ساخته می شوند. در جایی که بخشی از مخزن با هم جوش داده شده است ، هیچ اتصالی یا درز ندارند و از هیچ درزگیر برای اتصال هر قسمت از مخزن به یکدیگر استفاده نمی شود.

Promax فقط از موادی استفاده می کند که مطابق با مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن AS / NZS4766: 2002 برای آب و مواد شیمیایی هستند که مانع از رشد جلبک ها می شوند. انتقال نور یک مشکل بالقوه است که مخازن فایبرگلاس نیاز به مدیریت آن دارند.

مخازن پلی اتیلن در پایان عمر قابل بازیافت هستند. پلاستیک بازیافتی نمی تواند مخازن آب ایجاد کند زیرا مقررات آب قابل شرب فقط اجازه استفاده از پلاستیک های باکره را می دهد. با این حال ، بسیاری از برنامه های محصول دیگر برای پلاستیک بازیافت شده وجود دارد. پلاستیک بازیافتی می تواند از محافظت در برابر آفتاب و گرما جدید برخوردار باشد و در ادامه از یک زندگی طولانی دیگر لذت ببرید.

مخزن پلیمری

موادی که مخزن شما از آن ساخته شده است ، بیشتر مربوط به اولویت شخصی است. نه بتن و نه پلاستیک برنده مطلق نیست. مخازن پلاستیکی نسبت به بتن ، ماندگارتر و نصب آن بسیار با صرفه تر است.

مخازن بتونی

مخازن بتونی توسط یک فرآیند قالب ریزی شده (یا پیش ساخته) یا یک فرآیند گچ ساخته شده ایجاد می شوند. مخازن پلاستیکی Promax بسیار قوی تر و با دوام تر هستند.


طرفداران

مخازن گالوانیزه ایستا پلیمر شریف یا مخازن پلی اتیلن قوی را می توان در زیر زمین دفن کرد. از نظر زیبایی شناسی ، دفن کردن آن چیزی است که می تواند لکه ای در منظره باشد.
به دلیل ارزش عایق بتن ، آب سردتر را نگه می دارد.


محل شما باید به یک hiab یا مشابه دسترسی پیدا کند ، در غیر این صورت مخزن در سایت ساخته می شود.
جابجایی رسانه های جدید به مخزن کار ساده ای نیست.
مخزن ممکن است در اثر زلزله آسیب دیده باشد.
آنها نسبت به مخازن پلاستیکی برای خرید و نصب گران تر هستند.



مخازن پلاستیکی

مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن با مواد غذایی با ثبات در اشعه ماوراء بنفش ساخته می شوند.

طرفداران

مخازن پلاستیکی به راحتی در موقعیت مانور قرار می گیرند.
نسبتاً مناسب برای جابجایی محلهای خروجی بسیار ساده است.
از آنجا که آنها می توانند کمی خم شوند ، مخازن پلاستیکی می توانند در برابر زلزله مقاومت کنند.
آنها نسبت به مخازن بتونی برای خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه هستند.
مخازن راه راه Promax را می توان تا 1 متر در زمین دفن کرد

مخازن ذخیره سازی پلاستیک را نمی توان به طور کامل دفن کرد ، اما می توانید به آنها کمک کنید تا آنها را با کاشت مخفی کنید.

محصول پیشنهادی: دریچه منهول ایستا پلیمر شریف

تعمیرات و نگهداری

جای تعجب نیست ، از آنجا که مخازن آب سال های زیادی در نیوزلند بسیار متداول بوده است ، یک صنعت کل وجود دارد که به تعمیر ، نگهداری و تمیز کردن آنها اختصاص دارد.

مخازن بتونی باید هر چند سال یک بار سیمان شستشو داده شود تا در مقابل شسته شدن آهک به داخل آب خنثی شود.

مخازن پلاستیکی به غیر از از بین بردن رسوب در هر چند سال یا در صورت نیاز ، نیاز به حداقل نگهداری دارند.

ملاحظات دیگر

وقتی مخزن جدیدی قرار می دهید باید به این فکر کنید که چگونه آب را تمیز نگه می دارید. آلاینده های روی بام شما خواهد شد



[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کدام مخزن آب بهتر است

شنبه 9 آذر 1398
16:23
آی آر مخزن

مخازن بتونی

مخازن آب بتونی و مخازن آب فرومایه سیمان عموماً قوی و ماندگار هستند. آنها بسیار سنگین و دشوار هستند. مخزن 5000G حدود 8 تن وزن دارد. مخازن آب بتونی اغلب در زیر زمین نصب می شوند اما مخازن کوچکتر برای سطح زیر زمین در دسترس هستند.

مخازن آب بتونی جدید غالباً مزه ها را منتقل می کنند و ممکن است آهک را در نتیجه آب pH را آب بکشند. بر این اساس ممکن است این مخازن آب بتونی قبل از استفاده شسته شوند.

مخازن آب بتونی که به صورت کامل در سایت تحویل داده می شوند ، از کامیون و بر روی پایه ماسه ای آماده شده جابجا می شوند. این مخازن گاهی اوقات در یک یا سه قطعه قرار دارند. بخش های بتونی در درجه اول با یک حلقه آب بندی لاستیک یا مصنوعی یا نوعی از درزگیر مهر و موم می شوند. سپس درزگیر به قسمت داخلی مخزن در محل اتصال اعمال می شود تا از نشت آب جلوگیری شود.

ترک خوردگی و نشت یکی از رایج ترین شکایاتی است که مخازن بتونی متحمل آن می شوند. تا زمانی که مخزن تخلیه شود ، می توان ترک ها را تعمیر کرد. در برخی موارد بد ، بوش پلاستیکی مورد نیاز است که می تواند بسیار گران باشد.

استاندارد مخازن بتونی میزان مشخصی از نشت را امکان پذیر می کند ، در حالی که استاندارد مخازن پلاستیکی امکان نشتی را نمی دهد.

مخازن پلاستیکی

محبوب ترین نوع مخزن آب در NZ مخزن آب پلاستیک با چرخش است. این مخازن توسط برخی از تولید کنندگان با استفاده از این فرآیند برای بیش از 20 سال ساخته شده اند. مخازن پلاستیکی و آسترهای پلاستیکی باید از موادی ساخته شوند که حداقل از استاندارد مواد غذایی برخوردار باشند (مطابق با AS / NZS 2070: قسمت 1 و قسمت 8 استانداردهای استرالیا برای تماس با مواد غذایی) و در صورت استفاده از آب برای مصرف انسان مواد پلاستیکی در واقع باید مطابق با استاندارد آب آشامیدنی (AS / NZS4020: 2002 استاندارد آب آشامیدنی (آشامیدنی)) باشد. صنعت قالب گیری چرخشی از معدود صنایعی است که دارای یک استاندارد جامع است که هم مواد اولیه مورد استفاده را در بر می گیرد ، هم ساخت و کار ساخت مخازن آب تکمیل شده را شامل می شود.

مخزن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف

پلی اتیلن (پلی) ماده مخزنی غیر خورنده است که برای ماندگاری طولانی طراحی شده است. پلی اتیلن زنگ زدگی نخواهد کرد و در طول عمرشان از فلز و بتن رنج می برد. مخازن پلی اتیلن سبک و قابل حمل هستند - بدون تجهیزات سنگین مورد نیاز.

مخازن پلی استر معمولاً در یک قطعه واحد ساخته می شوند. در جایی که بخشی از مخزن با هم جوش داده شده است ، هیچ اتصالی یا درز ندارند و از هیچ درزگیر برای اتصال هر قسمت از مخزن به یکدیگر استفاده نمی شود.

Promax فقط از موادی استفاده می کند که مطابق با مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن AS / NZS4766: 2002 برای آب و مواد شیمیایی هستند که مانع از رشد جلبک ها می شوند. انتقال نور یک مشکل بالقوه است که مخازن فایبرگلاس نیاز به مدیریت آن دارند.

مخازن پلی اتیلن در پایان عمر قابل بازیافت هستند. پلاستیک بازیافتی نمی تواند مخازن آب ایجاد کند زیرا مقررات آب قابل شرب فقط اجازه استفاده از پلاستیک های باکره را می دهد. با این حال ، بسیاری از برنامه های محصول دیگر برای پلاستیک بازیافت شده وجود دارد. پلاستیک بازیافتی می تواند از محافظت در برابر آفتاب و گرما جدید برخوردار باشد و در ادامه از یک زندگی طولانی دیگر لذت ببرید.

مخزن پلیمری

موادی که مخزن شما از آن ساخته شده است ، بیشتر مربوط به اولویت شخصی است. نه بتن و نه پلاستیک برنده مطلق نیست. مخازن پلاستیکی نسبت به بتن ، ماندگارتر و نصب آن بسیار با صرفه تر است.

مخازن بتونی

مخازن بتونی توسط یک فرآیند قالب ریزی شده (یا پیش ساخته) یا یک فرآیند گچ ساخته شده ایجاد می شوند. مخازن پلاستیکی Promax بسیار قوی تر و با دوام تر هستند.


طرفداران

مخازن گالوانیزه ایستا پلیمر شریف یا مخازن پلی اتیلن قوی را می توان در زیر زمین دفن کرد. از نظر زیبایی شناسی ، دفن کردن آن چیزی است که می تواند لکه ای در منظره باشد.
به دلیل ارزش عایق بتن ، آب سردتر را نگه می دارد.


محل شما باید به یک hiab یا مشابه دسترسی پیدا کند ، در غیر این صورت مخزن در سایت ساخته می شود.
جابجایی رسانه های جدید به مخزن کار ساده ای نیست.
مخزن ممکن است در اثر زلزله آسیب دیده باشد.
آنها نسبت به مخازن پلاستیکی برای خرید و نصب گران تر هستند.



مخازن پلاستیکی

مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن با مواد غذایی با ثبات در اشعه ماوراء بنفش ساخته می شوند.

طرفداران

مخازن پلاستیکی به راحتی در موقعیت مانور قرار می گیرند.
نسبتاً مناسب برای جابجایی محلهای خروجی بسیار ساده است.
از آنجا که آنها می توانند کمی خم شوند ، مخازن پلاستیکی می توانند در برابر زلزله مقاومت کنند.
آنها نسبت به مخازن بتونی برای خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه هستند.
مخازن راه راه Promax را می توان تا 1 متر در زمین دفن کرد

مخازن ذخیره سازی پلاستیک را نمی توان به طور کامل دفن کرد ، اما می توانید به آنها کمک کنید تا آنها را با کاشت مخفی کنید.

محصول پیشنهادی: دریچه منهول ایستا پلیمر شریف

تعمیرات و نگهداری

جای تعجب نیست ، از آنجا که مخازن آب سال های زیادی در نیوزلند بسیار متداول بوده است ، یک صنعت کل وجود دارد که به تعمیر ، نگهداری و تمیز کردن آنها اختصاص دارد.

مخازن بتونی باید هر چند سال یک بار سیمان شستشو داده شود تا در مقابل شسته شدن آهک به داخل آب خنثی شود.

مخازن پلاستیکی به غیر از از بین بردن رسوب در هر چند سال یا در صورت نیاز ، نیاز به حداقل نگهداری دارند.

ملاحظات دیگر

وقتی مخزن جدیدی قرار می دهید باید به این فکر کنید که چگونه آب را تمیز نگه می دارید. آلاینده های روی بام شما خواهد شد



[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین مخزن آب شرب

يکشنبه 3 آذر 1398
12:01
آی آر مخزن

برای انتخاب بهترین مخزن آب ایستا پلیمر شریف ، باید ابتدا شرایط مختلف اعم از شرایط آب و هوایی، مساحت و ارتفاع موجود، نوع کاربری مخزن آب شرب یا غیر شرب و دیگر خواسته‌ها بررسی شود. سپس با توجه به شرایط جنس مخزن، شکل و اندازه آن تعیین گردد. به همین منظور باید به این موضوع پرداخت که بهترین مخزن آب کدام است؟

مزایای انتخاب مخزن آب مناسب

استفاده از مخزن ذخیره آب برای ساختمان مزایای زیر را دارا می باشد:
۱– تامين آب مورد نياز ساختمان به هنگام قطع شبکه آب شهري: در فصول گرم سال در ساعات بیشینه مصرف فشار آب شبکه شهری کاهش می یابد و ممکن است مصرف کنندگانی که در نقاط مرتع تر شهری هستند و یا در طبقات بالاتر هستند دچار مشکل قطعی آب شوند. در این زمانها با تکیه به آب ذخیره شده در مخزن و با کمک پمپ می توان می توان بدون مشکل این ایام را پشت سر گذاشت.

۲– کاهش فشار بر شبکه آب شهری در ساعات بیشینه مصرف : با حذف مکش مستقیم پمپ ها از شبکه آب شهری و آبرسانی با واسطه مخزن ذخیره و پمپ ، در ساعات اوج مصرف فشار مکش از روی شبکه آب شهری برداشته خواهد شد.

۳– کنترل فشار آب مورد نياز ساختمان با کمک پمپ : می توان با کمک پمپ و مخزن همیشه فشار آب مورد نیاز را در دسترس ساکنین یک مجتمع مسکونی قرار داد.

مخزن ذخیره آب

انواع مخازن تک لایه و سه لایه، انواع مخازن عمودی و افقی، مخازن کلر زنی، مخازن سم پاشی، مخازن مکعبی، مخازن نیسانی و .... در ظرفیت های 70 لیتری تا 20000 لیتری قابل ارائه می باشد:

جهت اطلاع از قیمت به روز مخازن با واحد فروش مخازن تماس حاصل فرمایید:
02144787073

محاسبه حجم مخزن ذخیره آب

برای اینکه حجم مخزن ذخیره آب یک واحد ساختمانی مورد تایید اداره آب و فاضلاب قرار گیرد نیاز است تا بر اساس دستور العمل های ابلاغی این سازمان تجهیزات مورد نیاز تهیه و نصب شوند. در صورتی که به اداره آب و فاضلاب شهر خود مراجعه نمایید تا دستور العمل انتخاب مخزن آب و نحوه نصب پمپ آب را دریافت نمایید احتمالاً برگه ای مشابه برگه زیر تحویل شما داده خواهد شد.

چرا اصلاً نیاز به خرید مخزن ذخیره آب شرب ( مخزن آب ) داریم ؟ مگر نصب پمپ کافی نیست ؟
افت فشار شبکه آبرسانی در بسیاری از شهرها موجب شده است آب با فشار کافی به طبقات سوم و چهارم و بالاتر نرسد. تا قبل از اجرایی شدن قانون منع نصب مستقیم پمپ روی شبکه آبرسانی ، بسیاری از هموطنان با نصب مستقیم پمپ اقدام به تقویت فشار آب مجتمع ساختمانی خود می کردند. با افزایش تعداد این پمپ ها اختلالات بسیاری در شبکه آب شهری ایجاد شد :

1-در نقاطی که نشتی ناشی از فرسودگی وجود داشت ، فشار منفی ناشی از مکش پمپ ها منجر به ورود آب آلوده به داخل لوله ها و آلوده شدن آب تصفیه شده می گردید.

2-خرابی کنتورهای آب و در مواردی تحمیل آب بهای چند برابری به شهروندان

3-قطع آب بسیاری از مشترکین در هنگام مکش پمپ توسط همسایگان و …

همچنین به دلیل وجود نداشتن به اندازه آب داخل لوله ها در بسیاری از موارد منجر به خشک کار کردن و در نتیجه خرابی مکرر پمپ ها و دیگر اجزای تاسیسات ساختمان می شد .

آنچه عنوان شد مسبب وضع قوانین و استاندادرهای متعددی در سازمان نظام مهندسی ، آب و فاضلاب کشور و شهرداری ها شد تا نصب مخزن های ایستا پلیمر شریف با حجم کافی را برای واحدهای مسکونی نوساز را اجباری کنند.

همچنین شرکت آب و فاضلاب را واداشت تا با استفاده از ابزارهای قانونی مشترکینی که به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ بعد از کنتور کرده بودند را مجاب به نصب مخزن ذخیره قبل از پمپ در ساختمانهای خود کنند.

در مکانهایی که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری ، در دوره های کوتاه مدت سال ( ایام تعطیلات و …) جمعیت مسکونشان چندین برابر می شود با توجه به تجربیات سالهای قبل ، می بایست حجم ذخیره آب را افزایش داد .

در صورتی که شما پیش بینی می کنید ممکن است بیش از یک روز در ایام خاصی از سال با قطعی آب شبکه شهری مواجه باشید می بایست تعداد روزها را ضربدر تعداد نفرات و ضربدر 150 لیتر (سرانه مصرف هر فرد) کنید تا حجم منبع ذخیره مورد نیاز به دست آید.

02144787073


[ بازدید : 253 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن بهینه چطور ساخته میشود؟

چهارشنبه 17 مهر 1398
10:23
آی آر مخزن

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی موسوم به مخزن بهینه از دیگر محصولات و مخازن ساخت شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد. ممکن است محلی که میخواهید در آنجا مخزن را نصب کنید طوری باشد که شما بخواهید یک مخزن آب مکعبی در آن نصب کنید و برای نصب مخزن استوانه ای افقی یا عمودی مناسب نباشد.

همان طور که میدانید مخازن آب از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مخازن در شکلها و ابعاد مختلفی ساخته میشوند. مخزن آب از جنس های مختلفی همچون مخزن فلزی، مخزن GRP ، مخزن پلی پروپیلن، مخزن پلی اتیلن و ... قابلیت ساخت دارد.

مخزن پلی اتیلنی که به صورت روتومدلینگ ساخته میشوند در حجم های ثابتی ساخته میشوند و قابلیت داشتن حجم های بزرگ و یا ساخت به صورت مکعبی را ندارند. بنا بر نیاز مشتریان شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف برای نگهداری و ذخیره سازی آب شرب و اصرار برای استفاده از مخزن آب پلی اتیلن به جای دیگر مخازن ما بر آن شدیم و مخزن آب مکعبی را طراحی و ساخته ایم.

برای ذخیره آب زیرزمینی ، ما در ایستا پلیمر شریف لیست کاملی از مخازن آب پلاستیکی ، فولادی و GRP (فایبرگلاس) ، مخازن آب سرد برای انبار و مخازن بزرگ فولادی گالوانیزه را برای مصارف کشاورزی ارائه می دهیم. ما همچنین ظروف آب درجه حرارت غذایی را برای آب آشامیدنی ، ذخیره سازی مواد شیمیایی ، فاضلاب و ذخیره سازی آب سرد مناسب ارائه می دهیم.
بیشتر مخازن پلاستیکی ما از MDPE تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش با کیفیت بالا (پلی اتیلن با چگالی متوسط) ساخته شده است ، مخازن پوشیده ، ضد آب و ماندگاری طولانی دارند.
اگر مخازن برای ذخیره یا انتقال آب شرب مورد استفاده قرار گیرند ، باید مخازن به عنوان مناسب برای آب آشامیدنی ذکر شود.

مخازن ذخیره آب ما در تاسیسات داخلی و تجاری کاربردهای گسترده ای دارند.
طیف وسیعی از مخازن آب شفاف برای استفاده به عنوان مخازن تهویه ماشین ، مخازن تمیز کردن پنجره و ذخیره آب عمومی مناسب است ، مخازن گرد به صورت عمودی در کشاورزی استفاده می شود و مخازن برداشت آب باران عالی را ایجاد می کند ، مخازن آب زیرزمینی برای ایستگاه های پمپ فاضلاب استفاده می شود ، برداشت آب باران ، فاضلاب و ذخیره آب ، بیشتر مخازن MDPE ما برای طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مناسب هستند.

مخازن IBC (ظروف فله واسطه ای) یک مخزن آب محبوب است که می تواند برای فروش ماشین ، ذخیره آب و حمل و نقل آب مورد استفاده قرار گیرد. آنها حتی به عنوان وزن مخزن برای راهپیمایی ها استفاده می شوند.
مخازن آب سرد GRP مورد تأیید WRAS که ما تأمین می کنیم برای ذخیره آب آشامیدنی مناسب هستند و برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.
مخازن GRP را می توان بدون عایق (تک پوست) تهیه کرد و یا عایق کف فوم PU 25 mm یا 50 mm را عایق بندی کرد. همچنین انواع مخازن مثانه انعطاف پذیر موجود است که می توانند به عنوان مخازن ذخیره آب موقتی ، مخازن سمپاش کشاورزی و مخازن تریلر مورد استفاده قرار گیرند.
ما همچنین می توانیم طیف گسترده ای از شیرها ، شیرها و لوازم مخزن ، پریزها و لوازم جانبی را برای بیشتر مخازن آب پلاستیکی و GRP خود تأمین کنیم.


[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخازن آب و نکاتی درباره آن

دوشنبه 15 مهر 1398
13:12
آی آر مخزن

همانطور که میدانید مخازن آب انواع مختلفی دارند که متناسب با نیاز شما جنس آن انتخاب میشود. جنس مخزن آب ایستا پلیمر شریف متناسب با نیاز شما میتواند از جنس کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن، جی آر پی ، اف آر پی، اس ام سی و ... باشد.

برای ساخت مخازن آب نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد:

1) چه جنسی باید استفاده کنیم؟

گزینه های مختلفی را که از لحاظ ساخت و ساز و سرویس مخازن آب یا مخازن برای ذخیره آب در دسترس هستند ، آماده استفاده می باشد.
2) چه کسی از این مخزن آب استفاده می کند و از کی؟

مخازن آب از دوران باستان تاكنون در مناطق خشك يا مكان هاي مستعد محاصره مشاهده شده است. این مخازن آب می تواند برای مصارف خانگی یا اجتماع باشد و بسیار غالباً زیر زمینی و یا حتی در حفره های طبیعی مرتب شده اند.
3) چرا؟

اراضی خشک امروزی بیش از 40 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهد و 2.3 میلیارد نفر از آن سکونت دارند ، که مربوط به حدود یک سوم از جمعیت جهان است. تأثیر فقر بیشتر در مناطق خشک دیده می شود.
در چنین شرایطی مخازن آب قادر به ذخیره مقدار زیادی آب (و عمدتا آب باران) به مبارزه با کمبود آب کمک می کنند و بنابراین تأثیر فقر را در جمعیت کاهش می دهند.
4) چه کسی در درجه اول نگران است؟ اماکن یا زمینه هایی که در این روش مناسب ترین به نظر می رسد


مخازن و مخازن آب در شرایط متنوعی قابل استفاده هستند.


اولا ، در مناطقی به دور از سیستم های آبی اما با بارندگی نسبتاً زیاد ، می توان از آنها برای بازیابی آب باران و مدیریت منابع استفاده کرد. با این وجود ، از مخازن قابل استفاده در کلیه مناطق خشک که در آن ذخایر آب موجود ضروری است (برای مقابله با خرابی منابع ، منبع آلوده بالقوه و غیره) استفاده می شود.

علاوه بر این ، مخازن آب را می توان در محیط روستایی استفاده کرد که در آن به طور معمول مکانی برای نصب حجم زیادی از انبارها و همچنین در شهری وجود دارد که مساحت بزرگ سقف ها یک روش عالی برای بازیابی آب است. به دلایل آشکار اندازه ، مدل های کوچکتر یا حتی زیرزمینی در شهر ضروری هستند.

ایستا پلیمر شریف سازنده انواع مخزن آب مخازن بازیابی آب باران حتی در مناطقی که مشکل خشکسالی ندارند ، می توانند مفید باشند زیرا می توانند در آب اصلی صرفه جویی کنند. آب حاصل از بازیافت به راحتی می تواند برای حمام ، شستشو یا آبیاری استفاده شود که تأثیر مالی مصرف آب را کاهش می دهد و بنابراین فقر را کاهش می دهد.

لطفاً به ورق E4 بازیابی آب باران مراجعه کنید.

سرانجام ، مخازن آب و مخازن نیز می توانند به سادگی برای ذخیره آب گرفته شده از هر نوع منبع (چاه ، رودخانه و غیره) مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین می توان ذخایر نزدیک احداث کرد و آب را در انتظار فصل خشک که در طی آن دوره خشک شدن آب ذخیره می شود ، ذخیره کرد.
5) چه نوع مخزن / مخزن آب باید ساخته شود؟ از چه ماده ای باید استفاده شود؟
الف) اندازه مخزن چقدر باید باشد؟

مخازن کوچک در صورت وجود آب کافی (ایده آل در نزدیکی آب ، بارندگی زیاد ، و غیره) ایده آل هستند زیرا به سرعت پر می شوند اما می توانند به راحتی تخلیه و تمیز شوند. به عنوان مثال ، در شمال شرقی تایلند (میزان بارندگی در حدود 1500 میلی متر در سال) از 2 کاسه m3 استفاده می شود که حدود 40 متر مکعب در سال است و بنابراین نیازهای آب سالیانه سالانه یک خانواده را تأمین می کند.

در مقابل ، در صورت وجود کمبود آب برای مدت طولانی ، مخازن بزرگ توصیه می شود. به عنوان مثال ، در مواردی که میزان بارندگی کمتر است یا در یک دوره کوتاه تر پخش می شود ، این مورد است. بنابراین ، در جزایر سالووم در سنگال (بارندگی 380-800 میلی متر در سال) ، آب باران تا شش ماه در 15 مخزن m3 ذخیره می شود و 30 m3 مخازن آب زیرزمینی در استان گانزو در چین یافت می شود (میزان بارش 300-400 میلی متر در هر بار) سال)

فرمول زیر به طور کلی می تواند برای محاسبه حجم ایده آل برای یک مخزن استفاده شود: حجم مخزن = t. ن. q + eT که در آن t طول دوره خشک ، تعداد افرادی که از آب ذخیره شده در مخزن استفاده می کنند ، میزان مصرف روزانه در هر فرد و میزان تلفات ناشی از تبخیر در فصل خشک را نشان می دهد.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخازن فاضلابی پلی اتیلن و کامپوزیت

يکشنبه 31 شهريور 1398
15:04
آی آر مخزن

مخازن پلی اتیلن فاضلابی یا سپتیک تانک پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن کاربردهای گسترده ای امروزه به خود اختصاص داده اند. این مخازن قابلیت کاربرد در حوزه صنعت آب و فاضلاب نیز دارند.

فاضلاب که به وسیله هضم بی‌هوازی تجزیه نمی‌شود، باید در نهایت از مخزن فاضلاب یا همان سپتیک تانک منتقل شود. در غیر این صورت مخزن سپتیک پر می‌شود و فاضلاب حاوی مواد غیر قابل تصفیه مستقیما به حوزه زه‌کشی تخلیه می‌شود. این مساله نه تنها برای محیط‌ زیست مضر است، بلکه اگر لجن از مخزن آلوده به میدان لیچ می‌ریزد، ممکن است زمین را مسدود کرده یا تخلخل خاک را کاهش دهد و نیاز به تعمیرات گران قیمت داشته باشد.

هنگامی که یک مخزن فاضلاب تخلیه می‌شود، لجن انباشته (که به نام مدفوع نیز معروف است)توسط یک کامیون خلا از سپتیک تانک پمپ می‌شود. چگونه یک مخزن آلوده باید خالی شود به حجم مخزن نسبت به ورودی جامدات، مقدار جامدات، و دمای محیط (چون هضم بی‌هوازی در دماهای بالاتر موثرتر رخ می‌دهد)و همچنین کاربرد، ویژگی‌های سیستم و الزامات مرجع مربوطه. برخی از مقامات بهداشتی به تانک نیاز دارند که در فواصل معین خالی شوند در حالی که سایرین آن را به تصمیم یک بازرس واگذار می‌کنند. برخی سیستم‌ها به پمپاژ هر چند سال یا زودتر نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است قادر باشند ۱۰ تا ۲۰ سال بین پمپها حرکت کنند. یک سیستم قدیمی با مخزن کوچک که توسط یک خانواده بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیازمند پمپاژ مکرر بیشتر از یک سیستم جدید است که تنها چند نفر از آن استفاده می‌کنند. پس از پر شدن مخزن، تجزیه غیر هوازیبه سرعت راه‌اندازی می‌شود.


خدمات به طور کامل یک مخزن فاضلاب تخلیه می‌کنند، یعنی همه فاضلاب را بیرون می‌برند، اگر چه حذف واقعی مواد جامد ساکن به صورت هدفمند ناقص باقی می‌ماند، به طوری که حداقل برخی از جمعیت‌های میکروبی را برای ادامه فرآیندهای تخریب بی‌هوازی که در یک مخزن فاضلاب اتفاق می‌افتد، ترک کنند. یک مخزن خالی ممکن است با فشار هیدرواستاتیک آسیب‌دیده باشد که باعث می‌شود مخزن تا حدی "شناور" از زمین، به خصوص در شرایط آب و یا شرایط زمین مرطوب باشد.


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن مکعبی

سه شنبه 26 شهريور 1398
16:43
آی آر مخزن

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی ایستا پلیمر شریف از دیگر محصولات و مخازن ساخت شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد. همان طور که میدانید مخازن آب از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مخازن در شکلها و ابعاد مختلفی ساخته میشوند.

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی را به دو صورت میتوانیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

1. به صورت پیش ساخته شده.

2. به صورت ساخت در محل.
مسلما اگر ابعاد شما ابعادی خاص است و یا حجم و ابعاد مخزن شما بزرگ است بهتر است که از مخزن آب پلی اتیلنی استفاده کنید.

بزرگترین عرضه کشور از اندازه مخزن پلاستیک زیر زمین و زیرزمینی ، خرده فروشی شماره 1 مخازن پلاستیکی است. ابعاد سفارشی یک ویژگی خاص است ، برای هر پروژه ای که می توانیم تقریباً در مورد هر نوع مخزن پلاستیکی ارائه دهیم.

در بالا و زیر مخازن ذخیره آبهای زیرزمینی ، ما طیف کاملی از مخازن آب پلاستیکی ، فولادی و GRP (فایبرگلاس) ، مخازن آب سرد برای انبار و مخازن بزرگ فولادی گالوانیزه را برای مصارف کشاورزی ارائه می دهیم. ما همچنین ظروف آب درجه حرارت غذایی را برای آب آشامیدنی (آشامیدنی) ، ذخیره سازی مواد شیمیایی ، فاضلاب و ذخیره سازی آب سرد عمومی مناسب ارائه می دهیم.
بسیاری از مخازن پلاستیکی ما از MDPE با کیفیت بالا و با ثبات UV ساخته شده است (پلی اتیلن با چگالی متوسط) ، مخازن کاملاً پوشیده ، ضد آب و ماندگار هستند.
اگر از مخازن برای ذخیره یا انتقال آب آشامیدنی استفاده می شود ، لازم است مخازن به عنوان مناسب برای آب آشامیدنی ذکر شوند.

مخازن ذخیره آب ما در تاسیسات داخلی و تجاری کاربردهای گسترده ای دارند.
طیف وسیعی از مخازن آب شفاف برای استفاده به عنوان مخازن تهویه ماشین ، مخازن تمیز کردن پنجره و ذخیره آب عمومی مناسب است ، مخازن گرد به صورت عمودی در کشاورزی استفاده می شود و مخازن برداشت آب باران عالی را ایجاد می کند ، مخازن آب زیرزمینی برای ایستگاه های پمپ فاضلاب استفاده می شود ، برداشت آب باران ، فاضلاب و ذخیره آب ، بیشتر مخازن MDPE ما برای ذخیره طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مناسب هستند.

مخازن IBC (مخزن فله ای واسطه ای) یک مخزن محبوب آب است که می تواند برای تعویض خودرو ، ذخیره آب و حمل و نقل آب مورد استفاده قرار گیرد ، حتی از آنها به عنوان وزن مخزن آب برای راهپیمایی ها استفاده می شود.
مخازن آب سرد GRP که ما تأمین می کنیم تأیید شده WRAS است که برای ذخیره آب آشامیدنی مناسب است و برای استفاده در فضای باز مناسب است.
مخازن GRP را می توان بدون عایق (تک پوست) تهیه کرد و یا عایق کف فوم PU 25 mm یا 50 mm را عایق بندی کرد. همچنین انواع مخازن مثانه انعطاف پذیر موجود است که می توانند به عنوان مخازن ذخیره آب موقتی ، مخازن سمپاش کشاورزی و مخازن تریلر مورد استفاده قرار گیرند.
ما همچنین می توانیم طیف گسترده ای از شیرها ، شیرها و لوازم مخزن ، پریزها و لوازم جانبی را برای بیشتر مخازن آب پلاستیکی و GRP خود تأمین کنیم.

امکانات
MDPE با کیفیت بالا (پلی اتیلن با چگالی متوسط)
قوی و بادوام
در برابر بیشتر مواد شیمیایی و روغن مقاوم است
UV تثبیت شده است
اضافه کردن اتصالات و شیرآلات اضافی آسان است

موارد متداول
ذخیره عمومی آب
Valeting ماشین
تمیز کردن پنجره
ذخیره سازی شیمیایی
ذخیره آب قابل شرب (در صورت نمایش)
برداشت آب باران
مخازن شیرین آب سرد
ذخیره سازی دیزل


[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخازن چند لایه

دوشنبه 28 مرداد 1398
16:01
آی آر مخزن

ایستا پلیمر شریف تولید کننده معتبر مخازن پلی اتیلن چند لایه در ایران میباشد. انواع مخازن پلی اتیلن چند لایه شامل مخزن عمودی ، افقی، مکعبی ، استوانه ای، استخر پلی اتیلنی و ... از محصولات شرکت میباشد.

لوازم جانبی مخزن نیز موجود است. مخازن پلی اتیلن در صنایع خودرو ، هوانوردی ، شیمیایی ، فرآوری مواد غذایی ، دریایی ، کاغذ ، نفت ، معدن ، عکاسی ، چاپ و نساجی خدمت می کنند. با استانداردهای FDA و ASTM D-1998 مطابقت دارد.


مخازن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف با چگالی بالا مناسب برای نگهداری آب آشامیدنی ، برای ذخیره مواد غذایی ، آب آشامیدنی و جمع آوری آب باران یا ضایعات آب طراحی و ساخته شده اند. ساخته شده از پلی اتیلن خطی که یک ماده غیر سمی است ، طبق مقررات و دستورالعمل های لازم در آنها ساخته می شوند.

فرآیند قالب گیری چرخشی و استفاده از پلی اتیلن خطی با چگالی بالا خاص ، از مقاومت در برابر ضربه عالی ، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی ، تغییرات دما ، شرایط نامساعد آب و پرتوهای UV اطمینان می دهد. این مخازن شفاف نیستند و این واقعیت مانع از قرار گرفتن در معرض مایع ذخیره شده در برابر نور خورشید می شود تا رشد جلبک ها را به حداقل برساند.

بسیار با دوام ، سبک و آسان برای کنترل ، آنها با استفاده از تکنیک های برتر ، رایانه ای تولید می شوند. این تضمین می کند که مخازن ما با بالاترین استانداردها تولید می شوند. با تشکر از ساختار یکپارچه و ضخامت دیوار همگن ، آنها از هر نقطه‌ای مهم برخوردار هستند که کیفیت عالی را با قیمت بسیار مناسب تضمین می کنند.

به دلیل داشتن سطح داخلی کاملاً صاف ، می توان آنها را به راحتی با کمک مواد شوینده سنتی شستشو داد.

تمام مخازن با درب پیچ پیچ بالا تهیه می شوند. و با تمام لوازم جانبی و متناسب با نیازهای مشتری متناسب باشد.

آنها در طیف وسیعی از ظرفیت ها و ابعاد موجود هستند. برای اطلاعات بیشتر ، مستندات پیوست را بارگیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل ها و ظرفیت ها ، لطفاً با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

(تصاویر فقط نشانگر هستند. ممکن است محصول بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر باشد).
این تانک های پلی اتیلن ، آبی و دریایی دارای سطح باز با امید به عمر طولانی اقتصادی هستند. سطح صاف باعث تمیز کردن آسان می شود و وزن سبک آنها امکان تنظیم سریع و جابجایی را فراهم می آورد. لب های لبه استحکام دیواره را ایجاد کرده و تغییر شکل را به حداقل می رسانند. بسیاری از این مخازن قابل توجیه هستند و این امر باعث کاهش هزینه حمل و نقل می شود. سازگار با FDA؛ ایمن و غیر سمی برای زندگی آبزیان و حیوانات است. تمام مخازن دارای مهارکننده های ماوراء بنفش برای استفاده در فضای باز هستند. از آنجا که آنها از خواص مکانیکی برتر ، سفتی زیاد ، مقاومت عالی در برابر دمای کم و مقاومت عالی در برابر ترکش در برابر تنش محیطی برخوردار هستند ، در محیط های سخت به خوبی ایستاده اند.



[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخازن عمودی و کاربردهای آن

سه شنبه 15 مرداد 1398
15:17
آی آر مخزن

مخازن عمودی ایستا پلیمر شریف از جنس های مختلفی همچون پلی اتیلن و گالوانیزه قابلیت ساخت دارند. بنا به شرایطی که ممکن است پیش بیاید و یا محل نصب و بسیاری موارد دیگر نیاز به استفاده از مخازن عمودی است که این مخازن میتواند به دو صورت ساخته شده و یا ساخت در محل تامین گردد.

کاربرد مخازن عمودی گوناگون است و بنا به شرایط ممکن است شما مجبور به استفاده از مخازن عمودی شوید. مخازن نگهداری مواد در انواع و جنس‌های متفاوتی تولید میگردد.

مخازن عمودی تک لایه و چند لایه

بسته به کاربرد مخازن عمودی میتوان تک لایه تا سه لایه باشد. در واقع مخازن تک لایه عمودی برای نگهدای سوخت و اسیدها میباشد. مخازن دولایه برای نگهداری آب در فضای سر بسته، مخازن سه لایه نیز برای نگهدای آب در برابر نور خورشید می باشد که از رشد جلبک جلوگیری کند.

مخازن عمودی باید مشخصاتی را در هر کاربری داشته باشد

• تعمیرات آسان

• مقاومت ضربه بالا

• با دوام

• مقاومت ساییدگی بالا

• عدم نشت

• قیمت مناسب

• مقاومت خوردگی بالا

برای مطالعه مقاله کامل به سایت ایستا پلیمر شریف مراجعه نمایید.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نمایشگاه ساختمان 98

سه شنبه 8 مرداد 1398
16:24
آی آر مخزن

نمایشگاه صنعت ساختمان که هر ساله برگزار میشود. امسال در نوزدهمین دوره برگزاری آن تا 9 تیر ماه ادامه دارد. ما در ایستا پلیمر شریف در غرفه op505 فضای باز خدمت گذار شما هستیم.

از جمله محصولاتی که ما در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته ایم عبارتند از:

مخازن مدولار گالوانیزه

مخازن پلی اتیلنی ساخت در محل

مخازن کامپوزیتی

دریچه منهول کامپوزیت

و انواع محصولات دیگر

نمایشگاه صنعت ساختمان با استقبال بسیاری رو به رو شده است و ما امیدوار هستیم که بتوانیم شما را هم در این نمایشگاه ببینیم.

آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امروز با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی و «رضا رحمانی» وزیر صنعت معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ٦ تا ٩ مرداد ادامه خواهد داشت.

٨٠ هزارمترمربع فضای طراحی شده برای حضور شرکت‌های خارجی و داخلی در این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده اند. ۹۵۰ غرفه نیز در اختیار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار گرفته است.

چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.




[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن گالوانیزه آب در اصفهان

يکشنبه 23 تير 1398
12:39
آی آر مخزن

مخزن گالوانیزه در اصفهان

ساخت مخزن گالوانیزه در اصفهان توسط تیم ایرانیان ایستا پلیمر شریف انجام میپذیرد. به گونه ای که چندین پروژه مخزن گالوانیزه، مخزن پلی اتیلن و کفپوش اپوکسی در اصفهان و شهرهای اطراف انجام گرفته است که با رضایت مشتربان همراه بوده است.


مخزن گالوانیزه مناسب برای آب و هوای اصفهان

انواع مخازن گالوانیزه مقاومت خوبی در شرایط آب و هوایی مرطوب ندارد و گزینه مناسبی نمی باشد. از این رو اصفهان که شهری گرم و خشک است میتواند از این نوع مخازن استفاده کند.
این نوع مخازن را می توان برای کاربری آب آشامیدنی، غیر آشامیدنی برای کارگاه ها و کارخانه ها استفاده کرد. آنها را می توان در ابعاد و اشکال مختلف اعم از عمودی، افقی، کتابی و ... تولید کرد. ورق های سفید آنها نسبت به ورق های سیاه دارای مقاومت بالاتری هستند. برای حجم های بالای ذخیره آب می توان استفاده کرد.

همچنین مخازن پلی اتیلن نیز جهت نگهداری آب استفاده میشود. مخازن پلی اتیلنی چندلایه به صورت عایق عمل می کند و از انتقال گرما جلوگیری می کند. در انواع سه لایه آن، رشد جلبک امکان پذیر نیست. در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند.

برای سفارش مخزن آب در اصفهان با ما تماس بگیرید


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب در مشهد

چهارشنبه 19 تير 1398
12:43
آی آر مخزن

ساخت مخزن آب در مشهد با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی مشهد میتواند بسیار سنجیده تر شکل گیرد.
زیرا که استفاده از مخازن آب با توجه به فاکتورهایی که مورد نیاز مشتری می باشد و همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی باید انتخاب شود و برای تولید مخازن باید تمامی فاکتورها مد نظر قرار گیرد.
ایرانیان ایستا پلیمر شریف با رعایت این نکات پروژه های متعددی را در مشهد اجرا کرده است.
از این رو تبدیل به یک شرکت معتبر مخزن سازی در مشهد شده است.

برای دریافت اطلاعات حرفه ای در ارتباط با خرید مخزن آب مقاله : راهنمای خرید مخزن آب مطالعه نمایید.

آب و هوا بر انتخاب مخزن آب تاثیر گذار است

تنوع آب و هوایی استان عبارت است از :
آب و هوای سرد کوهستانی و نیمه صحرایی سرد در شمال و شمال غرب
آب و هوای معتدل کوهستانی در مناطقی از شمال و شمال غرب و مرکز
آب و هوای نیمه صحرایی ملایم در شمال شرق ، مرکز و مناطقی از غرب و نیز مناطق
آب و هوای گرم صحرایی فراگیر مناطق مرکزی به طرف جنوب و جنوب غرب

برای مطالعه ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

مخزن آب در مشهد


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایای دریچه فاضلاب کامپوزیتی

چهارشنبه 12 تير 1398
9:56
آی آر مخزن

مزایای دریچه فاضلاب کامپوزیتی

دریچه فاضلاب پلیمری

مواد پلیمری طی چند دهه گذشته به صورت گسترده ای وارد صنایع آب و فاضلاب گردیده اند به طوری که دریچه فاضلاب هم میتواند پلیمری باشد. مواد پلیمری با توجه به میزان بالایی از مقاومت مکانیکی و محیطی که دارا می باشند به صورت ویژه ای در حوزه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته اند.

دریچه منهول کامپوزیت با استفاده از مواد SMC و BMC تولید می گردند. این دریچه ها با توجه به اینکه با استفاده از فرایند قالبگیری به روش پرس حرارت تولید می گردند، دارای استحکام بالا می باشند. به صورت کلی دریچه فاضلاب پلیمری SMC دارای بیشترین مقاومت مکانیکی در میان دریچه فاضلاب پلیمری برخوردار می باشند.

دریچه فاضلاب کامپوزیتی

دریچه فاضلاب کامپوزیتی امروزه بیشترین کاربرد را در حوزه صنایع آب و فاضلاب به خود اختصاص داده اند. دریچه فاضلاب کامپوزیتی با توجه به خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار بالایی که دارد، مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد. دریچه فاضلاب کامپوزیتی غیر قابل سرقت بوده و رقیب جدی برای دریچه های فاضلاب چدنی می باشد.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمير مخزن فايبرگلاس براي ماشين آتش نشاني

دوشنبه 20 خرداد 1398
16:33
آی آر مخزن

تعمیر مخزن فایبرگلاس برای ماشین آلات آتش نشانی کاری تخصصی است که باید توسط تیم حرفه ای انجام شود. چرا که مخزن کامیون آتش بخشی ضروری از عملیات است. امروزه ما شاهد آتش سوزی به دلیل پیشرفت در صنعت کارخانه‌ها هستیم.

نیاز به مخزن کامپوزیت FRP و مخازن پلی پروپیلن با کیفیت بالا برای مأموریت آتش نشانی ضروری است.
فایبر گلاس یک ماده بسیار با دوام است که معمولا برای مخازن آب استفاده می‌شود. فایبر گلاس معمولا شکسته نمیشود، ترک خوردگی یا نشت در آن رخ نمیدهد.

فرایند تصویری تعمیر مخازن فایبرگلاس

همانطور که تصاویر زیر نشان داده شده است، یک کرک بزرگ و دو سوراخ ( سوراخ کردن برای بررسی موارد گارانتی) تعمیر شده اند. تصاویر زیر روند گام به گام از تعمیر مخزن فایبر گلاس واقعی را نشان می دهد.

استفاده از مواد پرکننده در تعمیر مخازن فایبرگلاس

برای ترمیم و تعمیر مخازن فایبرگلاس ماشین آلات آتش نشانی و برای پر کردن ترک‌ها از مواد پرکننده استفاده می‌شود. این مواد مانند بتونه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرکننده‌ها بین لایه‌های مختلف از مخازن پلاستیکی فایبرگلاس قرار میگیرد.

منبع : ایستا پلیمر شریف


[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع مخازن پلی اتیلن دفنی

پنجشنبه 16 خرداد 1398
16:25
آی آر مخزن

اجرا و ساخت مخزن پلی اتیلن دفنی از جمله خدمات بسیار تخصصی ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد که حتما باید توسط تیم حرفه ای انجام شود. پلی اتیلن ها گستره وسیعی از کاربرد را در کل جهان دارند. یکی از کاربرد های آن ساخت انواع مخازن نگهداری و ذخیره آب، مواد غذایی و مواد شیمیایی است. عدم واکنش پذیری این پلاستیک ها، وزن کم و سبک بودن، شکل پذیری مناسب در حین فرایند از ویژگی های بارز آن می باشد.

مخزن پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:
• مخازن افقی
• مخازن عمودی
• مخازن کتابی
• مخازن زیر پله
• مخازن مخروطی
• مخازن دو و یا سه لایه
• مخازن دفنی

محصول پیشنهادی: مخزن کامپوزیت

ویژگی های ضروری مخازن پلی اتیلن دفنی

این مخزن باید مستحکم، دارای تاییدیه استاندارهای مربوطه، قابلیت نصب مجدد، امکان افزایش حجم در طراحی آن، امکان نصب به صورت افقی یا عمودی، قابلیت دفن تا عمق های زیاد در حدود 12 متر را داشته باشد.


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن پلی اتیلن بهترین برای نگهداری آب

شنبه 11 خرداد 1398
12:21
آی آر مخزن

با گرمتر شدن هوا و کمتر شدن باران نگهداری و ذخیره سازی آب برای استفاده در فصول گرم در مناطق کم باران امری اساسی است.

با پیشرفت تکنولوژی منابع و مخازن آب از تنها شکل گذشته آن مخازن گالوانیزه جوشی بود تغییر شکل داد و این بار جای خود را به مخازن جدیدی داده است که میتواند مخازن بسیار بهتری برای نگهداری آب آشامیدنی باشند.

گفتنی است که با استفاده از تکنولوژی پوشش دهی داخلی و خارجی مخازن آب میتوان طول عمر آنها را افزایش داد.

از جمله مخازنی که برای نگهداری آب آشامیدنی استفاده میکنیم عبارتند از :

مخزن کامپوزیت

مخزن گالوانیزه

مخزن پلی اتیلن

مخازن کامپوزیت عبارتند از مخازنی که با تکنولوژی پلیمری و الیاف پلیمری ساخته میشوند. این مخازن که کاملا ایرانی و توسط مهندسین پلیمر زبده ساخته میشوند به دو صورت شکل میگیرند. اول به صورت یکپارچه ساخته میشود که سپس به محل انتقال داده میشود.

دوم ساخت مخازن پنلی است. این مخازن به صورت چسباندن و اتصال پیچ و مهره ای پنل های کامپوزیت ساخته میشود.

این پنل ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و برای نگهداری آب آشامیدنی نیز مناسب میباشند.

مخزن گالوانیزه همان مخازن فلزی قدیمی که طول عمر بالایی داشتند این بار با تکنولوژی جدیدتری ساخته میشوند و به صورت پنلی و با اتصال پنل ها تا هر ابعادی که نیاز باشد قابلیت ساخت را دارد.

همچنین این مخازن برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی توسط پوشش های فودگرید و مطابق با استانداردهای غذا و دارو پوشش دهی داده میشوند.

مخزن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف با استفاده از ورق پلی اتیلن با کیفیت بالا و بالاترین استانداردهای فود گرید و در حجم های مختلف ساخته میشود. این نوع مخزن با این کیفیت بهترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی میباشد چرا که از طول عمر بالا برخوردار است و کاملا بهداشتی است و هیچ گونه جلبک و میکروبی در آن به وجود نمی آید. همچنین نور آفتاب از آن عبور نکرده و کاملا مقاوم است.

از این رو این نوع مخزن بهترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی میباشد.

منبع: ایستا پلیمر شریف


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحوه شستشوی مخازن ذخیره آب خانگی

چهارشنبه 1 خرداد 1398
15:33
آی آر مخزن

اگر شستشوی مخازن ذخیره آب در زمان مناسب و به شکل مناسب انجام نشود میتواند موجب آلوده شدن آب ذخیره شده گردد از این رو شستشوی مخازن ذخیره آب به صورت دوره ای امری ضروری و مهم است. با این مقاله از ایرانیان ایستا پلیمر شریف همراه باشید. مخازن آب برای نگهداری آب آشامیدنی باید عایق حرارت باشد و از نفوذ نور خورشید به داخل مخزن جلوگیری کند.

مخازن نگهداری آب عمدتا از نوع پلی اتیلن یا مخزن کامپوزیت می باشد.


[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مخزن آب کامپوزیتی بهترین برای مخازن خاص

سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
15:32
آی آر مخزن

مخزن آب کامپوزیتی (مخزن GRP ، مخزن FRP و مخزن فایبرگلاس) بهترین مواد جهت استفاده در ساخت مخازن خاص میباشند. مخزن آب کامپوزیتی دارای مقاومت بالای رطوبتی و حرارتی می باشند. با توجه به نوع سیال، درجه حرارت عملکردی و فشار کاری مخزن کامپوزیت میتوان نوع رزین و نحوه فرایند تولید مخازن فایبرگلاس را انتخاب نمود. مخزن آب کامپوزیتی تولیدی شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف با اشکال و احجام مختلف جوابگوی درصد بالایی از نیاز های صنایع کشور می باشند.

مخازن GRP تولیدی بعد از طی مراحل نهایی آبگیری و تست نشتی یا لیکیج به مدت 72 ساعت صورت می گیرد. مخزن آب کامپوزیتی GRP قابلیت تولید به هر شکلی را دارند. مخازن کامپوزیتی FRP قابلیت تولید به شکل استوانه یا مکعب را دارا می باشند.

ساخت مخزن آب کامپوزیتی

ساخت مخزن آب کامپوزیتی GRP با استفاده از روش رشته پیچی یا لایه گذاری دستی با بهترین مواد صورت می گیرد. واحد کنترل کیفی این شرکت موظف به بررسی دقیق مواد اولیه، نظارت بر اجرای صحیح مراحل تولید مطابق ITP و در نهایت ارزیابی کیفی مخزن کامپوزیتی GRP می باشد.


[ بازدید : 205 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]