مزایا و معایب مخازن هوایی آب

يکشنبه 20 بهمن 1398
15:29
آی آر مخزن

استفاده و طراحی مخزن آب انواع و اقسام گوناگونی دارد. یکی از آنها، مخزن آب هوایی است. اصولا استفاده از مخزن آب هوایی برای این است که فشار آب را زیاد کند.

درباره شرکت های مخزن آب هوایی با استفاده از مثانه یا بدون مثانه ، برای استفاده در شبکه های آب آشامیدنی ، آب خام ، فاضلاب و آبیاری طراحی و ساخته شده است. مخازن آب هوایی ایستا پلیمر شریف باعث محافظت از لوله ها در برابر تغییر فشار (مثبت یا منفی) ناشی از شروع / توقف پمپ ها یا باز و بسته شدن دریچه ها می شود.

امروزه مخزن آب هوایی پلیمری بیشتر از فلزی دیده میشود؛ زیرا مخازن فلزی در طول زمان زنگ زده میشود و تعمیرات مکرر آن سبب دردسر و هزینه خواهد بود. علاوه بر اینکه در مخازن تمام فلز رنگ و بوی آب در طولانی مدت تغییر میکند و مطلوب آب آشامیدنی نخواهد بود.

آنها همچنین فشار یک سیال را در یک سیستم معین حفظ می کنند بدون آنکه نیاز به راه اندازی مداوم پمپ باشد به این ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و فرسودگی خود پمپ می شود. مخازن آب هوایی در استیل کربن با سطح عملیات داخلی یا از جنس استنلس استیل ساخته می شوند.

این واقعیت که آنها در فولاد ساخته شده اند باعث می شود مخازن بسیار محکم باشند و نسبت به تغییرات فشار حساسیت کمی دارند. عملیات سطح داخلی بسته به ترکیب مایع موجود در آن انتخاب می شود. عملیات سطح بیرونی ابتدا در ابتدا توسط استیل منفجر می شود و به وسیله یک رنگ اولیه رنگ و با رنگی که می تواند توسط مشتری انتخاب شود به پایان رسید.

مخازن آب هوایی می توانند به صورت اختیاری با مثانه داخلی پلی اورتان یا بوتیل ساخته شوند. مخازن آب هوایی با مثانه های داخلی دارای یک شبکه ضد اکستروژن برای محافظت مثانه در برابر صدمات ناشی از فشارهای منفی و همچنین برای محافظت مثانه از ورود ذرات بزرگ جامد که ممکن است باعث آسیب به مثانه شود. تمام تجهیزات ما مطابق با نیازهای خاص مشتری می توانند طراحی و ساخته شوند. ابعاد تجهیزات ما با توجه به اینکه مشخصات مورد نیاز برای محاسبه مربوطه را ارائه می دهیم توسط تیم فنی ما قابل محاسبه است.

منبع:

http://www.irpolymer.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/118/air-water-tank


[ بازدید : 277 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]