مخزن گالوانیزه ورق سفید

سه شنبه 17 دی 1398
10:54
آی آر مخزن

استفاده از ورق گالوانیزه برای ساخت مخازن چه مزایایی دارد؟

چگونه برای جلوگیری از زنگ زدگی سفید روی محصولات فلزی دارای روکش روی زنگ سفید زنگ چیست؟ زنگ سفید ، یک رسوب پودری سفید است که از یک فرآیند خوردگی طبیعی تشکیل شده است و می تواند روی هر محصول جدید فولادی با روکش روی ایجاد شود.

این به ظاهر فلز آسیب می رساند ، به لایه ضد خوردگی روی نیز که از بدنه فولاد محافظت می کند ، مضر است. روی یک پوشش بسیار بادوام به منظور فراهم آوردن محافظ قربانی از بستر زیرزمینی فولادی است ، اما به دلیل اینکه در برابر آب واکنش پذیر است ، باید در نگهداری صحیح از مخزن گالوانیزه ساخته شده دقت زیادی کرد. به همین دلیل است که اغلب به آن "لکه نگهدارنده مرطوب" گفته می شود.

مخزن گالوانیزه ورق سفید از زنگ سفید پودر سفید در واقع روی هیدروکسید روی است - ماده ای که هنگام واکنش روی با آب و هوا تشکیل می شود - و به تدریج روی را مصرف می کند.

پوشش؛ این فرآیند به احتمال زیاد در شرایط مرطوب با گردش نامناسب هوا اتفاق می افتد. یک مطالعه موردی جالب در پایان این گزارش وجود دارد که نشان دهنده مشکلاتی است که می تواند رخ دهد. شرط تعیین سازند زنگ سفید چند عامل اصلی وجود دارد که سرعت سفید را تعیین می کند.

علل تشکیل زنگ مخزن فلزی و گالوانیزه عبارت است از:

• روش ذخیره سازی مخزن گالوانیزه

• محل نگهداری

• گردش هوا

• روش ذخیره هوایی


قرار دادن مخزن گالوانیزه یا فولادی در بیرون از منزل ، در معرض رطوبت و سایر عناصر همیشه احتمال تشکیل زنگ سفید را افزایش می دهد. گردش هوا اگر بسته های فلزی به هم وصل شده باشند ، این جریان هوا را در اطراف محصول محدود می کند و احتمال تبخیر و افزایش رطوبت را کاهش می دهد. احتمال خوردگی وجود دارد.

آب و هوا در مناطقی از بارندگی های زیاد ، مانند مناطق گرمسیری و بسیاری از مناطق گرمسیری ، رطوبت می تواند در بین سطوح فردی قرار بگیرد و لکه ذخیره سازی مرطوب ممکن است ایجاد شود. همچنین ، هنگامی که فولاد با روکش روی با شرایط مرطوب و مرطوب متناوب در معرض جو قرار گیرد ، سطح آن با گذشت زمان کسل می شود ، زیرا مکانیسم خوردگی "طبیعی" روی یک لایه کربنات روی ایجاد می کند.

توصیه و مراقبت و ذخیره سازی برای پوشش داده شده با فولاد روی روی محصول با هدف حفظ زیبایی ظاهری فولاد با روکش روی ، به روکش های محافظ مانند مانع از رنگ یا پوشش پودری مورد نیاز است. این امر به جلوگیری از خوردگی "طبیعی" که می تواند محصول را تحت تأثیر قرار دهد ، کمک می کند.

از نظر زنگ سفید به طور خاص ، کاربران نهایی باید هنگام دریافت محصول و سپس هنگام ذخیره آن ، اقدامات احتیاطی را انجام دهند ، همانطور که در بالا ذکر شد. ابتدا به محض تحویل ، اطمینان حاصل کنید که هر محصول زینک شده در شرایط خشک و عاری از زنگ زدگی سفید است. اگر بازرسی نشانه هایی از لکه نگهدارنده مرطوب را نشان داد ، یا اینکه بسته ها مرطوب یا مرطوب با چگالش هستند ، باید رد شود.

هنگام تهیه ترتیب برای ذخیره محصول ، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

• بسته های استیل روی باید سریعاً مخفی شود ، تا اطمینان حاصل شود که آنها در معرض رطوبت غیرضروری قرار ندارند.

• برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض رطوبت هوا ، آلودگی نمک و تراکم ، آنها را باید به دور از درهای باز ، پنجره ها و یا لفاف ها نگهداری کنید.

• حفظ پاکیزگی و کنترل pH ، خوردگی و مهار باکتری ها در مایع برش مبتنی بر آب بسیار مهم است. سیستم های مورد استفاده برای برش بسته های توبولهای فولادی با روکش روی. مایعات باقیمانده و گنجشک به جای مانده در داخل بسته بندی باعث تسریع خوردگی می شوند.

اگر بسته ها در جای خشک نگهداری شوند ، میزان خوردگی روی بسیار کند خواهد بود. بهترین مکان در داخل و دور از عناصر به طور کامل است. اگر محصول مرطوب شود ، زنگ سفید ممکن است ناشی از واکنش روی ، رطوبت و اکسیژن باشد.
اگر محصولات در معرض آب قرار دارند ، آسانترین راه برای جلوگیری از خوردگی اطمینان از خشک شدن آنها است. بسته های مرطوب بنابراین باید در اسرع وقت به طول های مختلف از هم جدا شوند تا اجازه دهند خشک شدن همه قسمت های داخلی کاملاً خشک شود. اگر چاره ای جز ذخیره بسته های خارج از خانه ، با حداقل محافظت در برابر عناصر وجود نداشته باشد ، ضروری است که بسته شکاف باز شود و طول های جدا شده جدا شده پلاستیکی بین هر لایه ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

جهت نگهداري خارجي محصول پوشيده شده با روي به منظور جلوگيري از بروز لکه هاي نگهداري مرطوب بر روي سطوح پوشيده از روي ، بايد محصول را در طول 5 ميلي متر در شيب 5 mm نگهداري کنيد. این تضمین می کند که آب آزادانه از سطوح در معرض تخلیه شود.

تسمه ها را باید برش داده و فاصله بین هر لایه را درج کنید تا رطوبت بین سطوح در حال تماس از بین برود. میزان خوردگی فولاد روی روکش شده که در خارج ذخیره شده است ، مطابق نمودار فوق ، از حاشیه بالاتر از مقدار لوله در داخل انبار خواهد بود ، اما نه سریع انگار که محصول به صورت بسته ذخیره می شود و در یک تکه در خارج انباشته می شود.





[ بازدید : 248 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]