مخزن بهینه چطور ساخته میشود؟

چهارشنبه 17 مهر 1398
10:23
آی آر مخزن

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی موسوم به مخزن بهینه از دیگر محصولات و مخازن ساخت شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد. ممکن است محلی که میخواهید در آنجا مخزن را نصب کنید طوری باشد که شما بخواهید یک مخزن آب مکعبی در آن نصب کنید و برای نصب مخزن استوانه ای افقی یا عمودی مناسب نباشد.

همان طور که میدانید مخازن آب از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مخازن در شکلها و ابعاد مختلفی ساخته میشوند. مخزن آب از جنس های مختلفی همچون مخزن فلزی، مخزن GRP ، مخزن پلی پروپیلن، مخزن پلی اتیلن و ... قابلیت ساخت دارد.

مخزن پلی اتیلنی که به صورت روتومدلینگ ساخته میشوند در حجم های ثابتی ساخته میشوند و قابلیت داشتن حجم های بزرگ و یا ساخت به صورت مکعبی را ندارند. بنا بر نیاز مشتریان شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف برای نگهداری و ذخیره سازی آب شرب و اصرار برای استفاده از مخزن آب پلی اتیلن به جای دیگر مخازن ما بر آن شدیم و مخزن آب مکعبی را طراحی و ساخته ایم.

برای ذخیره آب زیرزمینی ، ما در ایستا پلیمر شریف لیست کاملی از مخازن آب پلاستیکی ، فولادی و GRP (فایبرگلاس) ، مخازن آب سرد برای انبار و مخازن بزرگ فولادی گالوانیزه را برای مصارف کشاورزی ارائه می دهیم. ما همچنین ظروف آب درجه حرارت غذایی را برای آب آشامیدنی ، ذخیره سازی مواد شیمیایی ، فاضلاب و ذخیره سازی آب سرد مناسب ارائه می دهیم.
بیشتر مخازن پلاستیکی ما از MDPE تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش با کیفیت بالا (پلی اتیلن با چگالی متوسط) ساخته شده است ، مخازن پوشیده ، ضد آب و ماندگاری طولانی دارند.
اگر مخازن برای ذخیره یا انتقال آب شرب مورد استفاده قرار گیرند ، باید مخازن به عنوان مناسب برای آب آشامیدنی ذکر شود.

مخازن ذخیره آب ما در تاسیسات داخلی و تجاری کاربردهای گسترده ای دارند.
طیف وسیعی از مخازن آب شفاف برای استفاده به عنوان مخازن تهویه ماشین ، مخازن تمیز کردن پنجره و ذخیره آب عمومی مناسب است ، مخازن گرد به صورت عمودی در کشاورزی استفاده می شود و مخازن برداشت آب باران عالی را ایجاد می کند ، مخازن آب زیرزمینی برای ایستگاه های پمپ فاضلاب استفاده می شود ، برداشت آب باران ، فاضلاب و ذخیره آب ، بیشتر مخازن MDPE ما برای طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مناسب هستند.

مخازن IBC (ظروف فله واسطه ای) یک مخزن آب محبوب است که می تواند برای فروش ماشین ، ذخیره آب و حمل و نقل آب مورد استفاده قرار گیرد. آنها حتی به عنوان وزن مخزن برای راهپیمایی ها استفاده می شوند.
مخازن آب سرد GRP مورد تأیید WRAS که ما تأمین می کنیم برای ذخیره آب آشامیدنی مناسب هستند و برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.
مخازن GRP را می توان بدون عایق (تک پوست) تهیه کرد و یا عایق کف فوم PU 25 mm یا 50 mm را عایق بندی کرد. همچنین انواع مخازن مثانه انعطاف پذیر موجود است که می توانند به عنوان مخازن ذخیره آب موقتی ، مخازن سمپاش کشاورزی و مخازن تریلر مورد استفاده قرار گیرند.
ما همچنین می توانیم طیف گسترده ای از شیرها ، شیرها و لوازم مخزن ، پریزها و لوازم جانبی را برای بیشتر مخازن آب پلاستیکی و GRP خود تأمین کنیم.


[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]