مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

سه شنبه 17 مهر 1397
16:18
آی آر مخزن

در این مقاله قصد داریم به مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان بپردازیم. کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد توجه قرار گرفته اند. مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان بحثی جذاب در این حوزه پوشش های ترموست می باشند. به صورت کلی پیشنهاد استفاده از نوع کفپوش توسط بخش مهندسی شرکت ها و با توجه به شرایطی که کارفرما از محل قصد بهره برداری دارد صورت می گیرد.

انتخاب کفپوش اپوکسی و یا پلی یورتان تا حد زیادی تحت تاثیر کاربری قرار دارد. به صورت کلی در سالن ها یا سوله هایی که کاربری سنگین و فوق سنگین صورت میگیرد، کفپوش اپوکسی به دلیل سختی بالاتر و مقاومت فشردگی بالاتر انتخاب برتری نسبت به پلی یورتان می باشد. این درحالیست که کفپوش پلی یورتان با توجه به نرمی ذاتی بالاتر دارای مقاومت خش پذیری و ضربه پذیری بالاتری در مقایسه با کفپوش اپوکسی می باشد و کاربرد بسیار زیادی در پارکینگ ها و سالن هایی با کاربری سبک دارد.

مقاومت شیمیایی و حرارتی کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

برای مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان رفتار های متفاوتی را در برابر یک ماده شیمیایی از خود نشان می دهند. برای مثال کفپوش پلی یورتان یک گزینه بسیار مناسب در صنایع غذایی (تولید لبنیات) می باشند که تماس زیادی با اسیدلاکتیک دارا می باشند.

امروزه مباحث اقتصادی بسیار مهم بوده و قیمت تمام شده کفپوش ها برای کارفرما امری حساس می باشد. در مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان ، قیمت گذاری تحت تاثیر عوامل متعددی می تواند باشد. در حقیقت مقایسه کفپوش اپوکسی و پلی یورتان از نظر قیمت مثل مقایسه قیمت پرتقال و سیب می باشد. انتخاب مناسب نباید بر اساس قیمت اتفاق بیفتد بلکه می بایست بر اساس کاربری صورت گیرد.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]