اجرای کفپوش اپوکسی

دوشنبه 9 مهر 1397
13:45
آی آر مخزن

پس از انتخاب نوع کفپوش مناسب اپوکسی، اجرای کفپوش اپوکسی یکی از مهم ترین کارهایی است که باید به آن توجه کرد. پس از ورود کفپوش اپوکسی به بازار ایران، نیاز به کسی که بتواند اجرای کفپوش اپوکسی را انجام دهد احساس شد. به دلیل آشنایی کمتر مجریان به کفپوش های اپوکسی و نحوه اجرای کفپوش اپوکسی مجریان کفپوش تنها افرادی بودند که تجربه کافی در این زمینه نداشتند.

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی

همان طور که میدانید هر کاری کار بلد خود را میطلبد. به ویژه برای اجرای کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان و دیگر پوشش های پلیمری که بنا بر نیاز و کاربرد در محل های مختلفی نصب میشود. وابسته به اینکه این پوشش ها برای چه مکانی باید نصب شود نیاز به متخصص و مجری متخصص دارد.

اجرای حرفه ای کفپوش اپوکسی

همان طور که میدانید کوچکترین اشتباهی میتواند منجر به این شود مواد شیمیایی به پوشش ها نفوذ کند و یا در مخازن آب آشامیدنی به داخل آب نفوذ کند. پس باید در نظر داشت که اجرای غیر اصولی پوشش های پلیمری میتواند منجر به خساراتی شود که چند ده برابر هزینه استخدام یک مجری متخصص و کاربلد باشد. شرکت ایستا پلیمر شریف تلاش کرده است که با فراهم آوردن تیم اجرای حرفه ای خود گام موثری در این زمینه برداشته و به عزیزانی که قصد اجرای کفپوش اپوکسی و دیگر پوشش های پلیمری را دارند یاری برساند.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]