کفپوش اپوکسی منزل

يکشنبه 1 مهر 1397
14:56
آی آر مخزن

کاربرد کفپوش اپوکسی منزل

استفاده از کفپوش اپوکسی منزل به دلیل ویژگی های منحصر به فرد کفپوش اپوکسی میتواند موجب زیبایی کف منزل شما شود و از مقاومت خوبی هم برخوردار است. کفپوش اپوکسی منزل میتواند بیشتر جنبه زیبایی شناختی داشته باشد. از این رو افراد ترجیح میدهند رو به کفپوش سه بعدی اپوکسی بیاورند. کفپوش اپوکسی بسیار پرکاربرد است و پی از زیر سازی های لازم قابلیت نصب در هر مکانی را دارد. این کفپوش از مقاومت خوبی برخوردار است و میتوان از کفپوش اپوکسی منزل و یا کفپوش صنعتی اپوکسی استفاده کرد.

کفپوش اپوکسی منزل دارای تنوع رنگ بسیاری است و مطابق با هر سلیقه ای میتوان کفپوش مناسب انتخاب کرد. این کفپوش ها در برابر نور و ضربات مقاومت بالایی دارند و به راحتی قابلیت تمیز شوندگی دارند و همچنین به دلیل تنوع رنگی آنها قابلیت هماهنگ شدن با سایر عناصر منزل را نیز دارا میباشند.

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان به دلیل مقاومت بالای خود علاوه بر منزل و برای مصارف صنعتی میتواند در ورزگاهها و باشگاه ها نیز استفاده شود. از دیگر کاربرد این کفپوش ها استفاده از این کفپوش ها در پارکینگ هاست کخ مقاومت بالایی در برابر فشار بالا و ضربه را دارند.


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]