قیمت مخزن پلی اتیلن

شنبه 24 شهريور 1397
16:52
آی آر مخزن

مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن در زمره پرفروش ترین مخازن نگهداری آب می باشد. مخازن پلی اتیلن به صورت گسترده توسط فرایندهای ماشینی و دستی و یا ترکیبی از موارد اشاره شده تولید می گردند. مخزن پلی اتیلن تولیدی با استفاده از فرایند قالب گیری چرخشی به صورت عمده بر پایه MDPE بوده که بعد از پودر سازی مواد اولیه درون قالب های گرم و در سه جهت چرخش داده می شوند. این مخازن به صورت چند لایه نیز قابلیت تولید دارند.

مخزن پلی اتیلن امروزه به صورت گسترده ای جهت نگهداری آب و فاضلاب کاربرد دارند. مخزن پلی اتیلن نگهداری فاضلاب الزامات غذایی خاصی را جهت تماس با اب شرب دارا نمیباشند این در حالیست که مخزن پلی اتیلن برای آب می بایست دارای تاییدیه های بین المللی و داخلی جهت نگهداری آب را داشته باشد. مخزن پلی اتیلن جهت نگهداری آب می بایست دارای استحکام مکانیکی و طراحی استانداردی باشد تا بتواند در طول دوره بهره برداری جوابگوی نیازهای مشتری باشد.

قیمت مخزن پلی اتیلن چند لایه

مخازن پلی اتیلن تولیدی با استفاده از قالبگیری چرخشی به صورت بسیار گسترده ای در کشور در حال تولید می باشد. تعداد تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن در کشور در سال ها گذشته و با توجه به کمبود آب روز به روز در حال گسترش است.

محصول پیشنهادی: مخزن آب

قیمت مخازن پلی اتیلن تحت تاثیر قیمت مواد اولیه تولیدی توسط پتروشیمی های داخل می باشد. با ازدیاد نرخ پلی اتیلن MDPE یا پلی اتیلن با دانسیته متوسط، قیمت تمام شده مخازن افزایش می یابد. مخزن پلی اتیلن روتو مولدینگ یا تولید شده با فرایند چرخشی، با توجه به اینکه در چه محلی قرار می گیرد، می تواند تک لایه یا چند لایه باشد. با ازدیاد تعداد لایه ها و نوع لایه ها می تواند قیمت تمام شده محصول را افزایش می دهد. هزینه های مربوط به مواد اولیه ، کامپاند سازی و سربار مربوط به مخازن پلی اتیلن چندلایه بیشتر از مخازن تک لایه می باشد.


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]