رنگ ضد حریق

شنبه 10 شهريور 1397
13:16
آی آر مخزن

رنگ ضد حریق چیست؟

رنگ ضد حریق در مقابل آتش مقاوم هستند. این رنگ ها آتش نمیگیرند و در مواجهه با شعله خواص تاخیر انداز و خاموش کنندگی دارند. این رنگ ها عمدتا آب پایه و عاری از هر گونه حلال و با ساختاری منعطف می باشند. مکانیزم افزایش حجم و کف کردن رنگ ضد حریق در هنگام قرار گرفتن در مقابل شعله باعث می شود که به سرعت لایه ای عایق و بدون درز تشکیل دهند و سطح زیرین را از حریق محافظت کنند. خواص به تاخیر اندازنده شعله بسیار خوبی دارند و با انجام واکنش های شیمیایی در زمان حریق باد کرده و اجازه نمی دهند سطح محافظت شده به دمای بحرانی برسد.

رنگ ضد حریق اسکلت فلزی

برای اسکلت های فلزی و تیرهای فلزی ساختمان در صورتی که زیبایی مهم نباشد بهتر است از پوشش ضد حریق استفاده گردد. اما در مکانهایی که تیرهای فلزی در مقابل دید قرار دارند و پوشش های ضد حریق به دلیل ظاهر نه چندان زیبا توصیه نمی گردد می توان از رنگ ضد حریق استفاده کرد.

رنگ ضد حریق اپوکسی

رنگ ضد حریق اپوکسی کارایی کاملا مشابه با سایر رنگ های ضد حریق دارند. کفپوش اپوکسی به دلیل ضخامت و مقاومت محیطی و شیمیایی خوب همواره مورد توجه کاربردهای صنعتی قرار گرفته است. میل و رغبت صنایع به استفاده از پوشش های اپوکسی در کنار اهمیت مسائل ایمنی به خصوص ایمنی در برابر آتش سوزی و مخاطرات حریق نوع نوینی از پوشش های اپوکسی که مقاومت حریق زیادی دارند را ایجاد کرد. رنگ های ضد حریق اپوکسی در زمان حریق همانند سایر رنگ های ضد حریق فعالیت شیمیایی خود را شروع کرده و لایه ای ضخیم از ذغال عایق را تشکیل می دهند.

رنگ ضد حریق برای چوب

چوب یکی از بهترین مصالح ساختمانی است.

مشکل اصلی برای استفاده از چوب قابلیت اشتعال این است

که امروزه با استفاده از رنگ ضد حریق ویژه این مشکل نیز مرتفع شده است.



[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]