پوشش ضد حریق

يکشنبه 28 مرداد 1397
10:23
آی آر مخزن

پوشش ضد حریق ایستاپلیمر

پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق برای استحکام بخشیدن به سازه ها در مواجهه با حریق کاربرد دارد. پوشش ضد حریق پایداری حرارتی بسیار بالا داشته و از انتقال حرارت به سازه زیرین جلوگیری می کنند. مشکل اساسی سازه ها به خصوص سازه های فلزی در زمان حریق کاهش مدول فلز و مصالح در دماهای بالا است. راهکار مقابله با فرایند کاهش استحکام مصالح در زمان حریق استفاده از پوشش های ضد حریق است که می توانند دمای سازه را تا چند ساعت پس از شروع آتش پایین نگهدارند و قبل از فرو ریزی سازه زمان کافی برای اطفاء حریق را به آتش نشانان و سیستم اطفاء حریق دهد.

امروزه برای بسیاری از مصارف از پوشش هایی نظیر کفپوش اپوکسی استفاده میشوند. پوششهای ضد حریق میتوانند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند. پوشش ضد حریق براساس استانداردهای جاری به دو دسته اصلی برای مقابله با حریق سلولزی و حریق هیدروکربنی دسته بندی می گردند. تفاوت این دو استاندارد در نوع و دمای حریق است.

فروش پوشش ضد حریق

در زمان خرید و یا فروش پوشش ضد حریق و همچنین مشخص کردن قیمت پوشش های ضد حریق توجه به وزن مخصوص و ضخامت مورد نیاز برای اجرای پوشش کارفرما را از پرداخت هزینه های بیشتر بی نیاز می کند. در زمان تهیه پوشش ضد حریق حتما از فروشنده در مورد زیر ساخت های مورد نیاز. نیاز به اجرای پرایمر یا روکش و هزینه های جانبی محتمل استعلام کنید. از دیگر محصولات شرکت میتوان از کفپوش پلی یورتان نیز نام برد.

اجرای پوشش ضد حریق

اجرای پوشش ضد حریق بر اساس نوع پوشش می تواند متفاوت باشد. پوشش های رزین پایه را به طور معمول توسط دستگاه پاشش ایرلیس بر روی سطح پاشش می کنند.

برای خرید و اجرای انواع پوشش های ضد حریق با ما تماس بگیرید.

02144787172
برچسب ها: پوشش ضد حریق ,
[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]