بهترین پوشش کف گاراژ

چهارشنبه 15 مرداد 1399
14:38
آی آر مخزن

چرا کفپوش اپوکسی بهترین پوشش برای گاراژ است؟

متداول ترین سؤال ما این است که چه چیزی باعث می شود کفپوش اپوکسی شما از سایر پوششهای استفاده شده برای کفپوش پارکینگ بهتر باشد.

کفپوش اپوکسی

کیفیت محصولات ایستا پلیمر شریف از سایر رنگهای اپوکسی موجود در بازار فراتر رفته است! در قسمت سمت چپ هر تصویر ، روکش اپوکسی ما قرار دارد و در سمت راست یک فروشگاه معمولی است که از آب ، مواد جامد کم، پلی یورو یا سیکلوآلیفاتیک طبقه اپوکسی خریداری شده است.

این نوع از روکش های اپوکسی معمولی شما را ملزم به خرید چندین عدد از کیت های خود می کند تا حتی به پوشش صحیح کف آن نزدیک شود زیرا بیشتر آنها فقط باید به عنوان آغازگر استفاده شوند. فقط یک نگاهی به بلوک سیلر بیندازید ، سمت چپ آن Armor Chip Garage Epoxy است و در سمت راست یک نام تجاری با نام اپوکسی با نام تجاری بالا است.

تفاوت در پایان پوشش دهی نتیجه شگفت آور است. این بدان معناست که شما زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید تا به همان سطح از پوشش های کف گاراژ ما برسید و بدترین قسمت این است که شما هنوز هم با یک اپوکسی با کیفیت پایین تر ادامه خواهید یافت که دوام نخواهد داشت. برای دیدن قیمت های معادل واقعی سایر مارک ها در مقایسه با ما ، به لینک نمودار مقایسه (EPOXY COMPARISON) در پایین این صفحه مراجعه کنید. اگر می خواهید کفپوش خود را اپوکسی کنید ، باید کل این صفحه را بخوانید. در صورتی که قصد دارید کف خود را فقط یک بار انجام دهید باید این موارد خوانده شود.

در اینجا چندین واقعیت مهم که باید بدانید وجود دارد و ممکن است بخواهید در هنگام خرید کفپوش اپوکسی به یاد داشته باشید! خرید یک رنگ اپوکسی برای کف خود بسیار پیچیده تر از خرید رنگ دیوارها یا سقف های شما است. نیروهای مخرب فوق العاده ای هستند که توسط پیچ و تاب شما و چرخاندن لاستیک های داغ و رنده ای که روی آنها وجود دارد تولید شده اند. اگر نمی دانید چه چیزی را خریداری می کنید ، در نتیجه وقت و هزینه زیادی را هدر می دهید. بنابراین صرف 5 دقیقه برای خواندن این صفحه باعث می شود ساعت ها یا حتی روزهای دل درد در آینده صرفه جویی شود.

ما کیت های مختلف اپوکسی مختلفی را ارائه می دهیم زیرا کاربردهای مختلف و نیازهای سطح زیادی وجود دارد. اکثر شرکت های دیگر یک یا شاید دو دوره حماسی ارائه می دهند و سعی می کنند برنامه شما را متناسب با محصول خود قرار دهند ، که به سادگی نمی تواند و نباید انجام شود. هیچ اپوکسی مناسب کامل برای هر برنامه نیست ، به همین دلیل ما اطلاعات بسیار زیادی و سیستم های مختلف ارائه می دهیم.

شما باید آنچه را که بهترین برنامه مورد نیاز شما است ، خریداری کنید. مراقب باشید از یک کت ، تمام اپوکسی ها یا اپوکسی هایی که ظاهرا به اندازه کافی خوب هستند ، انجام دهید. این یک اشتباه بزرگ با استفاده از آن منطق است ، در مورد استفاده از کفپوش اپوکسی چیزی به جز اضافه بار وجود ندارد. همیشه می خواهید روکش کف اپوکسی شما بالاتر از میزان سایش روی آن باشد و هرگز به اندازه کافی و یا حتی بدتر از بار سایش نزدیک نشوید.


برچسب ها: کفپوش پارکینگ ,
[ بازدید : 550 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]