مزایای مخزن پلی کربنات

چهارشنبه 18 تير 1399
13:26
آی آر مخزن

مخزن پلی کربنات برای مخازن بخار

مخزن پلی کربنات یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای راه اندازی یک حمام داغ با یک گردش کننده غوطه وری غوطه وری در صنایع است.

این مخزن توان تحمل دمای بالا و بخار را دارد و برای کاربردهای مختلف میتوان از این مخزن استفاده کرد. به جای استفاده از دو مخزن در هم که بصورت عایق عمل کند، مخزن استاندارد پلی کربنات یک انتخاب بسیار خوبی است. بنابر این از این مخزن میتوان برای مصارف صنعتی و کارخانه هایی که با حرارت بالا کار میکنند برای کاهش هدر رفت انرژی و صرفه جویی در مصرف آن استفاده کرد.

پلی کربنات همچنین برای جلوگیری از تبخیر و عایق بندی بهتر ، کلاهک های برش خورده را برای همه مدل های گردش کننده غوطه وری ارائه می دهد.

مخزن پلی کربنات شفاف به شما امکان می دهد نمونه ها را در نمای روشن نگه دارید.
ما در ایستا پلیمر شریف قسمت پایین مخزن را طوری میسازیم که در هنگام بلند کردن یا جابجایی مخزن، دارای محل نگهداشتن دست مطمئن است و در سطوح ناهموار پایدار است
درگاه ها را در مدل های 17 ، 23 و 28L تخلیه کنید

مزایا و مشکلات پلی کربنات

مشخص شده است که برخی از ترکیبات مایع الکترونیکی می توانند باعث ترک خوردگی یا حتی ذوب شدن مخازن و لوله های پلی کربنات ، پلاستیک یا اکریلیک شوند.

در صورت تمایل برای جلوگیری از این نوع مسائل ، مواد و آب میوه های زیر از آنها دور هستند. این یک لیست جامع نیست و اگر شما از آب میوه ای که باعث شده تا مخزن شما یخ زده یا ترک کند ، لطفا به ما اطلاع دهید و ما آن را به این لیست اضافه خواهیم کرد.

مخزن پلی کربنات

طعم دهنده های Aniseed ، Anise و Absinthe
اسید سیتریک
دارچین
روغن گل میخک
اسیدهای میوه
عطر و طعم نیروانا
روغن پرتقال
اسید مالیک
طعم های ترش
مایعات الکترونیکی حاوی تریاکستین
برخی آب میوه ها و طعم های کولا
برخی از آبهای منتول (به حامل مورد استفاده در بلورهای منتول بستگی دارد)
آب میوه زمستانی یا طعم دهنده


برچسب ها: مخزن پلی کربنات ,
[ بازدید : 536 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]