مزایای وان آبکاری پلی اتیلنی

يکشنبه 8 تير 1399
17:00
آی آر مخزن

وان آبکاری پلی اتیلن با چگالی بالا ( HDPE ) یک وان آبکاری پلی اتیلن تشکیل شده از موادی است که میتواند ذوب و تصحیح شود . ناهموار , انعطاف پذیر و بادوام است . از ایستادگی در قبال ترکش در قبال استرس در قبال مواد شیمیایی و محیطی پر رنگ برخوردار‌است .

با اعتنا به زیرساخت های جان دار , مثل آهن چدنی , بتن یا این که PVC , به لحاظ می‌رسد HDPE محصولی نو است . در حقیقت , بیشتراز 50 سال است که با موفقیت در طیف گسترده ای از برنامه های لوله کشی مستعمل شده‌است .

مزایای پررنگ فیزیکی و همت لوله HDPE آن را به یک گزینش مطلوب برای سیستم های آبکاری شما تبدیل می نماید .

مقاومت بالا در قبال خوردگی

خوردگی یک کدام از پرهزینه ترین مشکلات مربوط به سیستم های لوله کشی فلزی است . نیز در درون و نیز در بیرون از لوله چهره میدهد و بر راندمان هیدرولیک تأثیر می‌گذارد . اکثری از شهرها برای یاری به کندی زنگ زدگی و گودبرداری که دوری ناپذیر از لوله های فلزی است , آب خویش را معالجه می نمایند . بعضی دیگر مراقبت از کاتدیک لاکچری , پوشش پلاستیکی یا این که آستین را برای آزمون کردن و ارتقا قدمت خدمت لوله تعیین می نمایند .


وان آبکاری پلی اتیلن زنگ نمیزند

مغایر تولیدها سنتی زیرساخت های فلزی , وان آبکاری HDPE زنگ نمیخورد , پوسیدگی و خوردگی ندارد . در قبال رویش بیولوژیکی مقاوم است . این در معنای قدمت طولانی و صرفه جویی در مخارج طولانی بازه زمانی است .

مقاومت در قبال خوردگی

لوله و وان پلی پروپیلن و پلی اتیلن انعطاف پذیر و انعطاف پذیر است , محکم و طاقت فرسا نیست . ایستادگی فوق العاده ای در قبال خستگی داراست . برخلاف بقیه لوله های پلاستیکی , این مدل پباده سازی شده و دارنده فشار می‌باشد که می‌تواند گونه اتفاق ها ناگهانی و تکراری را که در سیستم های توزیع

لوله HDPE محصولی ایمن و با دوام برای زیرساخت های لوله کشی شما ایده آل است. بسته به کاربرد ، طراحی و نصب ، عمر سرویس HDPE بین 50 تا 100 سال تخمین زده می شود.


اتصالات بدون نشت

یک مطالعه مستقل گزارش می دهد که شهرداری ها در 43 استان به طور متوسط ​​از دست دادن آب 16 درصد به دلیل نشت مفاصل است. برخی از تلفات آب را تا 50٪ گزارش می دهند.

لوله کشی زیرساخت های سنتی با اتصالات ناقوس و مارپیچ یا نوع مکانیکی به هم وصل شده و همه یک فاکتور نشت مشخص را تصدیق می کنند. نه تنها با ارزش ترین منبع ما از بین می رود ، بلکه لوله های نشتی هزینه شهرهای ما را نیز هزینه می کنند. برای تولید اتصالات بدون نشت دائمی ، سیستم های آبکاری

HDPE می توانند با همجوشی گرما به یکدیگر متصل شوند.


اتصالات فیوژن

سیستم های آبکاری HDPE با جوشکاری فیوژن گرما قابل پیوستن هستند. همجوشی گرما شامل گرم کردن دو سطح HDPE و سپس جمع آوری آنها برای تشکیل یک سیستم دائمی ، یکپارچه و بدون نشت است.

برخلاف فرآیند تلفیقی که برای سایر لوله های پلاستیک ایجاد شده است ، فرایند همجوشی برای HDPE به اثبات رسیده و بیش از 40 سال است که توسط صنعت گاز طبیعی استفاده می شود. تقریبا 95٪ از کل لوله های توزیع گاز در ایالات متحده لوله پلی اتیلن است که با همجوشی گرما به آن پیوسته است.

فیوز کردن وان آبکاری پلی اتیلن HDPE دشوار نیست و افراد می توانند در این فرآیند آموزش ببینند.


تطبیق پذیری

علاوه بر پیوستن به HDPE با ترکیب گرما ، لوله HDPE را می توان با Stab یا اتصالات مکانیکی نیز پیوست.

طیف گسترده ای از این اتصالات در دسترس است ، خاص به اندازه وان و کاربرد شما.

لوله HDPE به راحتی با استفاده از آداپتورهای مکانیکی مکانیکی (MJ) ، اتصالات Stab و اتصالات مکانیکی و Flanged به سیستم های لوله کشی غیر HDPE منتقل می شود.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 611 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]