دستکش یکبار مصرف فریزری

دوشنبه 19 خرداد 1399
16:47
آی آر مخزن

کی از دستکش های بسیار مورد استفاده در پزشکی و خانگی است.
دستکش یکبار مصرف نایلونی در معاینات پزشکی و فعالیتهای سرپایی بسیار مفید هستند. دستکش فریزر به دلیل نداشتن پودرهای بهداشتی و نبود لایه استریل لاتکس باعث ایجاد حساسیت و مشکلی برای دست ها نمی شود و همین امر باعث شده تا عشق و محبت مردم به این دستکشهای نایلونی یکبار مصرف منجر شود.
دستکش های نایلونی یکبار مصرف از نظر اقتصادی بسیار مرطوب و ارزان از دستکش های لاتکس و دستکش های پزشکی هستند. این دستکشها نوار لاستیکی ندارند و به راحتی ، راحت و راحت قابل استفاده است. این دستکش ها با یک لایه شفاف که دارند دو برابر دستکش های دیگر زیبا هستند و در هنگام استفاده به راحتی بسته می شوند.


دستکشهای نایلونی یکبار مصرف به دو شکل موجود است:



2) دستکش نایلونی یکبار مصرف در بسته های مختلف موجود در فروشگاه ها و مراکز خرید.
2) دستکش نایلون یکبار مصرف بر اساس قیمت و گرم فروخته می شود. می توان اظهار داشت که کیفیت دستکش را نیز می توان براساس دمای آنها تعیین کرد.

دستکش یکبار مصرف فریزری

مزایای دستکش یکبار مصرف فریزری

با توجه به شیوع ویروس تاج و افزایش عرضه و تقاضا برای فریزر یکبار مصرف و دستکش کارتن ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان می توانند به طور قانونی قیمت را افزایش دهند ، دقیقاً همین اتفاقی است که افتاده است و قیمت ماسک ، دستکش و سایر مواد بهداشتی. این افزایش چند برابر شده است. سانی پلاست هیچ قیمتی را افزایش نداده و شروع به تولید و توزیع انواع دستکش پلاستیکی با قیمت معمولی قدیمی و با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی کرده است.

در همین راستا ، Sunny Plast اقدام به تولید دستکشهای یکبار مصرف کارتن 100 قطعه به نام Sampack کرده است که دقیقاً مانند جعبه دستمال کاغذی است و کاربرد آن بسیار آسان است.
در داخل هر جعبه دستکش پلاستیکی یکبار مصرف 100 دستکش یکبار مصرف قرار دارد. دستکش یکبار مصرف فریزر یکی از مهمترین موارد مراقبت های بهداشتی است. رعایت اصول بهداشتی در موارد غذایی و بهداشتی شرط اساسی کار است.

با استفاده از دستکش های پلاستیکی یکبار مصرف ، که بسیار ارزان هستند و می توانید بلافاصله پس از استفاده آنها را دور بیندازید ، گاهی اوقات مقدار مواد با مقداری که برای سلامتی شما دارد قابل مقایسه نیست.

در فروشگاه ایستا پلیمر شریف بسته های 5 جعبه ارائه می شود ، در هر جعبه 100 دستکش وجود دارد. خرید دستکش پلاستیکی یکبار مصرف از فروشگاه ما با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت امکان پذیر است.

داشتن جعبه برای این محصول استفاده از آن را آسان کرده و از بهداشتی تر می توان بعد از باز شدن استفاده کرد. علاوه بر حفظ سلامتی خود ، از دستکش یکبار مصرف پلاستیکی ارزان قیمت استفاده کنید که از ضربه زدن به مواد مختلف به دست شما جلوگیری می کند. در برخی موارد ، سلامت محصول و افرادی که ممکن است از محصول شما استفاده می کنند را نیز تضمین می کند.

توجه داشته باشید که این نوع دستکش های فریزر بسیار نازک هستند و با تماس با کوچکترین جسم تیز یا فشار و کشش بیش از حد ، می توان آنها را پاره کرد. بنابراین وقتی ماده ای که با آن سر و کار دارید بسیار خطرناک یا میکروبی است ، بهتر است از دستکش های یکبار مصرف مانند دستکش لاتکس استفاده کنید.
آیا سفارش بسته بندی دستکش و درج برند شما امکان پذیر است؟

از آنجایی که ما تولید کننده هستیم و این کار وقت و تلاش زیادی را می طلبد ، من قادر نیستم دستکش خود را به بازار عرضه و بفروشم و با توجه به نیاز مشتری مقادیر مورد نظر خود را تولید یا از قبل تولید می کنیم.

همه فروشگاه ها به این دستکش ها احتیاج دارند و با یک بازاریابی ساده می توانید تعداد زیادی از آنها را بفروشید ، بنابراین تیم تولید سونی پلاست می تواند بسته بندی دستکش را به صورت دلخواه تنظیم کرده و مارک شما را روی آن چاپ کند.

همانطور که گفتیم دستکش جعبه از قبل آماده شده است و شما فقط نیاز به ثبت سفارش خود و دریافت دستکش دارید ، اما در صورت داشتن بسته بندی ویژه (فریزر ، جعبه و…) می توانید با مشاوران ما به اشتراک بگذارید. تا شما را به طور کامل راهنمایی کند.


برچسب ها: دستکش یکبار مصرف ,
[ بازدید : 510 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]