اجرای کفپوش اپوکسی در شیراز

سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
15:13
آی آر مخزن

اگر نیاز به کفپوش اپوکسی در شیراز دارید این مقاله از ایستا پلیمر شریف ویژه شماست. پوشش‌دهی کف یکی از مسائل روز در کشور و جهان میباشد. زیرا پوشش‌های سنتی نظیر سرامیک، موزاییک، پارکت و … مشکلاتی از قبیل تولید صدای زیاد، تخریب و شکستگی، عمر مفید کم، تجمع گرد و خاک و میکروب بین درزها را دارد.

کاربردهای کفپوش اپوکسی در شیراز

امروزه کفپوشهای مدرن پایه پلیمری نظیر کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان جایگزین کفپوش سنتی در محیط‌های تجاری شده است. کاربرد این نوع کفپوش در مجتمع تجاری، ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پارکینگ تجاری، دکوراتیو کردن یک محیط، کفپوش دستشویی و حمام جهت ضد رطوبت و آنتی باکتریال است. مزایای کفپوش اپوکسی عبارتند از طول عمر بالا، مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی (اسید، باز، حلال‌ها)، مقاومت بالا در برابر تردد زیاد و تنشهای وارده، مقاومت عالی در برابر میکروبها به دلیل ساختار یکپارچه، شستشوی آسان و سریع به دلیل یکپارچگی و چسبندگی عالی به سطوح زیرین.

مزیتهای کفپوش اپوکسی شیراز

بنابراین با توجه به مزایایی که کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوشهای سنتی دارد و قیمت کمتر آن نسبت به کفپوش پلی یورتان، کاربردهای زیادی نیز دارد. شهر شیراز با توجه به اینکه یک شهر بزرگ در کشور است و روز به روز روند پیشرفت تمامی شهرها بیش از پیش میشود، ساخت مجتمع تجاری‌های جدید نیز در آن بیشتر شده و نیاز به کفپوش از نوع اپوکسی دارد، همچنین بیمارستانهای این شهر نیاز به کفپوشی با دوام عالی و خاصیت ضد باکتری را دارد که قابلیت اجرا و پتانسیل اجرا در این شهر را دارد.

منبع


برچسب ها: کفپوش اپوکسی ,
[ بازدید : 410 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]