نحوه ساخت تانکر آب برای ذخیره سازی آب

سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
11:53
آی آر مخزن

چه شما در خارج از شبکه زندگی کنید و چه در شهر ، ساخت تانکر آب و یک مخزن ایده خوبی نیست ، تنها اگر به عنوان پشتیبان تهیه کنید. بیشتر آب شهری با استفاده از برق به خانه می رسد ، بنابراین اگر برق از کار بیفتد ، منبع آب شما نیز چنین می شود. علاوه بر این ، مواقعی وجود دارد که لوله های شما می توانند یخ بزنند ، دوباره آب خود را قطع می کنند. اگر مخزن دارایی خود را دارید ، حداقل می توانید بروید و دستی یک سطل آب برای بهداشت عمومی دریافت کنید.

هنگام تأمین سیستم آب شخصی خود - چه به عنوان تأمین کننده اصلی خود ، چه بک آپ و چه برای ماهی یا آبیاری - بخش عمده ای از تلاش های شما باید به سمت ذخیره سازی یا مخزن باشد ، زیرا این گران ترین بخش است.

مخازن پلاستیکی به راحتی تنظیم می شوند ، اما در اندازه های بزرگ بسیار گران هستند. بتن ها با دوام هستند ، اما برای هر مبتدی توصیه می شود ، زیرا اگر به درستی انجام نشود ، مستعد نشت هستند ، به خصوص در مواردی که دیوارها و کف آن ملاقات می کند. فهمیدیم که سیستم پوسته و بوش شرح داده شده در این مقاله ، بهترین گزینه برای ما است. ارزان ، آسان (حتی فقط برای دو نفر) و سریع است.

شما می خواهید آستر خود را کمی بزرگتر از ابعاد مخزن کنید ، به گونه ای که شل و ول کندی داشته باشد. همچنین آن را 1 برابر بلندتر از دیوارهای مخزن خود قرار دهید.

حتی اگر یک مخزن مربع با فضا و به همین ترتیب آستر شما کارآمد تر باشد ، ما به وضوح توصیه می کنیم با یک طراحی دایره ای بروید. ما هر دو را انجام داده ایم و دور یک به مراتب قوی تر است و به کار کمتری نیاز دارد. هرگونه پولی که برای مخزن مربع خود در مخزن ذخیره کنید با قدرت اضافی که باید برای اضافه کردن به قاب نفی کنید. اگر تصمیم به مربع رفتن دارید ، 1/3 پایین مخزن را دفن کنید.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 374 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]