مزایا و مضرات مخازن آب باران

دوشنبه 15 ارديبهشت 1399
14:31
آی آر مخزن

اگرچه سیاره ما مقادیر شگفت انگیزی از آب در همه جا دارد ، اما بخش اعظم آن هنوز برای اهداف آشامیدنی غیرقابل استفاده است. به دلیل وجود نمک زیاد ، آب اقیانوس و یکی از دریاها می تواند از کاربرد کمی برخوردار باشد ، اما ما می توانیم به دلیل حضور در الگوهای آب و هوایی محلی ، کارهای بسیار بیشتری را با آب باران و آنچه ارائه می دهد انجام دهیم. برداشت باران و ذخیره آب باران در مخازن آب یک راه عالی برای تهیه پشتیبان از ذخایر آب زیرزمینی شما است ، اما این یک راه حل مناسب و ایده آل نیست. مزایا و معایب زیر ممکن است اعمال شود:


مزایای ذخیره سازی آب باران

نگهداری از مخزن پلی اتیلن باران نسبتاً آسان است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا از یک منبع انرژی تجدیدپذیر عالی استفاده کنید که برای همه بسیار مفید است. نوشیدن آب به راحتی قابل تجدیدپذیر نیست ، بنابراین این امر به کاهش ضایعات پساب بسیار شایع در اکثر جوامع کمک می کند.

برداشت آب باران به کاهش صورتحساب آب کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که از پرداخت مبالغ بیشتر به شرکتهای آب مصرفی عاری شوید. این کار برای بسیاری از مشاغل و خانواده های کوچک بسیار مفید است ، زیرا به آنها امکان می دهد صورت حساب کلی خود را کاهش دهند. در مقیاس صنعتی بیشتر ، این حتی بهتر عمل می کند ، زیرا امکان برداشت آب باران در مقادیر بسیار بیشتر را فراهم می کند. پس حتی اگر از مخزن گالوانیزه برای نگهداری آب استفاده کنیم که کمی گرانتر است باز هم به صرفه خواهد بود.

این امر برای اهداف آبیاری بسیار عالی است زیرا بام می تواند به عنوان محلی برای جذب آب عمل کند ، که می تواند به سیستم برداشت و مخزن آب یا بشکه باران وصل شود. این باعث می شود نیروی حرکتی در اینجا جاذبه پیدا کند و استفاده از سوخت های فسیلی را کاهش دهد.

با ذخیره سازی آب در مخازن به آبهای زیر زمینی کمک کنیم

این امر به کاهش تقاضای کلی آب زیرزمینی کمک می کند ، زیرا بیشتر شهرها میزان زیادی از آب آشامیدنی مناطق اطراف خود را می گیرند. این امر به تعادل طبیعی بین تراکم جمعیت و زیست کره محلی کمک می کند.

این امر به کاهش فرسایش و سیل کمک می کند ، زیرا آب باران می تواند به گونه ای باشد که به محیط زیست آسیب نرساند.

معایب:

بارش باران می تواند در بعضی از مناطق جهان بسیار غیرقابل پیش بینی باشد ، بنابراین این می تواند به طور جدی مانع از مفید بودن سیستم مانند آن شود. شما نباید فقط به آب باران برای نیازهای آبی خود وابسته باشید ، به خصوص در مناطقی که چنین بارندگی محدود است.

بسته به سیستم و اینکه چه میزان از مزایای استفاده از آن می تواند به دست آورد ، هزینه های اولیه می تواند برای برخی از خانواده ها تند باشد. دقیقاً مانند پانل های خورشیدی ، هزینه ها را می توان برای ده تا پانزده سال آینده نفی کرد ، این امر تا حد زیادی به خود سیستم و میزان بارندگی منطقه شما بستگی دارد.

نگهداری منظم برای آب باران مورد نیاز است زیرا مخزن کامپوزیت می توانند از پشه ها ، جلبک ها و وخیم تر شوند اگر آنها را برای مدت طولانی بی مراقب بگذارید.

بعضی از انواع سقف ممکن است برای مخازن آب مشکل ایجاد کند ، زیرا در صورت استفاده از آنها برای آبیاری گیاه ، می توانند اجازه دهند که حیوانات ، حشرات و حتی مواد شیمیایی بتوانند درون آب سرریز کنند.

همچنین می توانید از نظر ظرفیت ذخیره مخزن آب محدودیت داشته باشید (گاهی اوقات به دلیل فضای موجود) که میزان آب مورد استفاده شما را محدود می کند. از این گذشته ، سیستم در هنگام ریزش باران شدید ، ممکن است قادر به حجم منتشر شده توسط هوای محلی نباشد.

(لیلا خانم یک مادر 28 ساله و مادر سعید کوچولو است. او به عنوان یک مادر تمام وقت و یک زن خانه دار ، وقتی به تمیز کردن ، شستشو ، تمیز کردن خانه و تمیز بودن و غیره تبدیل می شود) متخصص شد. در پایان روز او احساس خرابی می کند اما از مراقبت از معشوق خود راضی است).
محصولاتی از قبیل مخازن آب پلاستیکی و مخازن شیمیایی متناسب با نیاز هر خانوار ، مشاغل یا کشاورزی ، از جمله مخازن سیلو و مخزن سیلو و همچنین سایر محصولات مخازن ایستا پلیمر شریف با کیفیت بالا. مخازن عمودی مخازن ما، مخازن حمل و نقل (مخازن حمل و نقل) ، پایه های مخزن استیل و سایر محصولات ما را ببینید. کافی است اسم ایستا پلیمر شریف را در گوگل جستجو کنید.

مخازن آب پلاستیکی و پلاستیکی برتر و غرفه های مخزن آب استیل باعث شده است تا تانک های JoJo به عنوان پیشرو در فن آوری مخزن آب پلاستیک و کیفیت ، قیمت مناسب و ضمانت 2 ساله در این مخازن آب ، محصولات ما را به یکی از بهترین گزینه های آفریقای جنوبی تبدیل کنند. * تمام مخازن و محصولات پلی اتیلن در حال حاضر دارای ضمانت 2 ساله مخازن آب و مخازن شیمیایی استاندارد با تعدادی از ویژگی های است که اغلب در مخازن پلاستیکی ارزان تر / تحتانی ساخته شده است. توسط شرکت های دیگر در آفریقای جنوبی.

از دیگر محصولاتی که برای جلوگیری از آب گرفتگی ها و به راه افتادن سیل است دریچه منهول کامپوزیت است. این دریچه ها برای منهول های فاضلاب، مخابرات و ... استفاده میشوند و معمولا توسط شهرداری ها و سازمانها خریداری میشود و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است که مورد توجه قرار گرفته شده است.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 373 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]