مخازن دخیره گلاس لایند

چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399
13:33
آی آر مخزن

مخازن دخیره گلاس لایند چه نوع مخازنی هستند و گلاس لایند یعنی چه؟ در محیط‌های خورنده باید از موادی استفاده شود که در مقابل مواد خورنده بسیار مقاومت داشته باشند. در واقع برای نگهداری مواد خورنده باید پوشش‌های مقاوم اعمال گردد.

مخازن گلاس لایند


فناوری گلاس لایند به فولاد به حق بیمه مخازن ذخیره آب تبدیل شده است. صاحبان Aquastore مخازن با روکش شیشه ای را به دلایل دیگر به سایر طرح های مخزن انتخاب می کنند:

هرگز به رنگ کردن احتیاج ندارید
مخازن گلس لایند با استفاده از فناوری پوشش Vitrium تولید شده با Ti02 تولید می شوند
فناوری Edgecoat II ، فرآیند تنها در جهان است که محصور سازی مطلوب شیشه را در تمام (4) چهار طرف ورق فراهم می کند
مخازن استیل با روکش شیشه Aquastore نسبت به سایر طرح های مخزن ، دارای طول عمر بیشتری است
سریعترین زمان ساخت و ساز - مونتاژ آسان بدون جرثقیل یا تجهیزات ویژه
قابل تحقق برای تأمین نیازهای آینده
طرح ها ، گزینه ها و لوازم جانبی خاص مخزن برای رفع نیازهای مشتری
کمترین هزینه چرخه عمر سایر طرح های مخزن موجود


مهندسی برای عملکرد


طرح های مخزن گلاس لایند دارای استانداردهای شناخته شده ای است که از مخازن ذخیره آب و خدمات شهری و صنعتی با کیفیت و ماندگاری برخوردار است. مواد با دقت انتخاب شده و برای مطابقت با مشخصات سفت و سخت بررسی می شوند. این استانداردهای طراحی و مواد در هزاران تانک در سراسر جهان اثبات شده است. CST مخازن را در تسهیلات دارای گواهینامه ISO 9001: 2015 تولید می کند.

آیا به دنبال محصول مناسب برای برنامه بعدی خود هستید؟ مقاله فنی را در اینجا بخوانید که انواع مواد را با استفاده از CST در مقابل مواد رقیب کمتر نشان می دهد.


محافظت از کاتدیک


سیستم حفاظت کاتدیک شامل آندهای قربانی است که خوردگی را کاهش می دهد و از سطوح غوطه وری داخلی مخزن محافظت می کند. سیستم حفاظت کاتدی در گارانتی مخازن گنجانیده شده است. این سیستم ساده ، قابل اعتماد است و فقط به حداقل بازرسی و نگهداری نیاز دارد.
تاریخ ما

CST (سابقا A.O. اسمیت) تولید مخازن شیشه ای به استیل و فولاد و سیلوهای مخصوص بازار کشاورزی را با نام Harvestore® آغاز کرد. در دهه 1970 مخازن Aquastore برای استفاده در مصارف آب و فاضلاب شهری و صنعتی ساخته شد. استفاده از مخازن شیشه ای از آن زمان گسترش یافته است که شامل برنامه های کاربردی مایع و هضم کننده های صنعتی می باشد. هم اکنون بیش از 100000 مخزن شیشه ای در بیش از 70 کشور جهان نصب شده است.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 376 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]