اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه

يکشنبه 31 فروردين 1399
15:07
آی آر مخزن

چرا اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است

چرا اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله از ایستا پلیمر شریف به این موضوع میپردازیم. بسیاری از مجتمع های تجاری و ادارات مختلف که دارای رفت و آمد بسیاری هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در پارکینگ هایشان بسیار زیاد است در پی یافتن کفپوش هایی هستند که هم دوام و استحکام خوبی داشته باشد و هم از لحاظ مالی مقرون به صرفه باشد، ما در این مقاله به دنبال پاسخی برای اینکه چرا کفپوش اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است، می باشیم.

کفپوش اپوکسی پارکینگی مقاومت بتن در برابر فرسایش، تخریب و اکثر مواد شیمیایی را افزایش داده، مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به بتن جلوگیری می‌کند. کفپوش اپوکسی پارکینگی سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می‌کند. کفپوش اپوکسی به صورت یکپارچه و در رنگ‌ های متنوع با ضخامت های متفاوت اجرا می‌گردد.

کفپوش اپوکسی پارکینگی با ضخامت ۳ میلیمتر، افزایش مقاومت فشاری بتن را تا ۱۱۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع در بر دارد. سهولت در شستشو، حداقل ۲۰ سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می‌باشد. ساختار شیمیایی اپوکسی‌ این اجازه را می‌دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود. نقل از ویکی به طور کلی اپوکسی‌ ها را به خاطر چسبندگی، مقاومت شیمیایی و گرمایی، خواص خوب یا حتی عالی مکانیکی، و مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های دیگر می‌شناسند.

کفپوش پارکینگ / کاربری کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی پارکینگی مناسب و قابل اجرا برای انواع پارکینگ ها می باشد. اجرای کفپوش پارکینگ هتل ها، کفپوش پارکینگ مراکز خرید، کفپوش پارکینگ خانه، کفپوش پارکینگ تجاری، کفپوش پارکینگ طبقاتی، کفپوش پارکینگ عمومی و غیره از جمله تجربیات ارزشمند ما می باشند.

اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی

اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ بر روی بتن کف به آسانی نقاشی روی دیوار است. پس از انجام محاسبات، انتخاب رنگ و نظافت صورت گرفته، اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی آسان ترین بخش کار بوده و به خوبی یک باند، کفپوش اپوکسی پارکینگی نیاز به یک سطح حد اقل کمی زبر و مضرس و البته کاملا تمیز دارد. جهت اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی باید حداقل بین ۳۰ تا ۶۰ روز (با توجه به شرایط آب و هوای محیطی) از زمان اجرای بتن سپری شده باشد.


برچسب ها: کفپوش اپوکسی ,
[ بازدید : 359 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]