دریچه فاضلاب پلاستیکی بهتر است یا کامپوزیت

يکشنبه 31 فروردين 1399
14:14
آی آر مخزن

در این مقاله از ایستا پلیمر شریف به بررسی سوال دریچه فاضلاب پلاستیکی بهتر است یا کامپوزیت میپردازیم. استفاده از مواد پلیمری به جای فلزات و یا چدن برای تولید دریچه منهول به دلیل مقاومت شیمیایی بالا، استحکام عالی، خواص ضد زنگ زدگی و عدم پوسیده شدن و در نتیجه آن عمر بالای دریچه منهول اهمیت دارد. اما دریچه منهول سنتی مانند چدن نیز در مواردی کاربرد دارد. بسته به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری استفاده از دریچه منهول با جنس‌های مختلف به کار گرفته میشود.

روشهای دستی، ماشینی و یا ترکیبی از روشهای ذکر شده جهت تولید درب منهول کامپوزیت به کار برده می شوند. تولید درب منهول کامپوزیتی ، به روش دستی بسیار زمان بر بوده و کیفیت نهایی سطح محدود به توانمندی اپراتور در تولید دارد.

دریچه منهول در واقع منهول را پوشش می‌دهد اغلب ساخته شده از چدن، بتنی یا ترکیبی از این دو یا کامپوزیتی و یا کوپلیمر می‌باشد. این باعث می‌شود آن‌ها را ارزان و قوی و سنگین معمولاً با وزن بیش از ۱۱۳ کیلوگرم (۲۴۹ پوند)است ولی دریچه منهول کامپوزیتی در مقایسه با چدنی و انواع دیگر بسار سبکتر می‌باشد. وزن کمک می‌کند تا به نگه داشتن آن‌ها را در مکان و زمانی که ترافیک بر آن‌ها عبور می‌کند و باعث می‌شود دسترسی برای افراد غیرمجاز و بدون ابزار مناسب به آن‌ها را غیرممکن بسازد. دریچه‌های کوپلیمیری معمولاً نسبت به انواع دیگر سبک تر و غیرقابل سزقت می‌باشند.

دریچه کامپوزیت, از ترکیب مواد و رزین‌های پلیمری و مواد شیمیایی دیگر حاصل می‌شوند. دریچه منهول کامپوزیتی به دلیل کاهش هزینه‌ها، مقاومت مکانیکی و هیدرولیکی بالا و مقاومت شیمیایی و حتی حرارتی بالا و مقاوم بودن در برابر آتش، مواد شیمیایی خورنده و فرسایش به شدت در حال رشد و جایگزین شدن محصولات فلزی می‌شوند.

دریچه منهول همچنین ممکن است از شیشه تقویت شده با پلاستیک یا سایر مواد کامپوزیت (به خصوص در اروپا یا که در مواقع نگرانی از ربوده شدن) ساخته شده باشد. به دلیل قانون محدود قابل قبول دستی به دست وزنه اروپا دیده می‌شود حرکت به سوی سبک‌وزن کامپوزیت و پوشش کوره و مواد نیز باید از مزایای لغزش مقاومت الکتریکی و عایق خواص. در ایران تولید دریچه کوپلیمر به صورت یک نوآوری در صنعت در سال 1391 به ثبت رسید. این دریچه به‌طور انحصاری توسط شرکت چدن کاوه( دارای گواهی نامه نوآوری) تولید و ارائه میگردد. مهم‌ترین ویژگی این دریچه ضد سرقت بودن آن می‌باشد .

یک دریچه منهول نشسته بر روی یک پایه فلزی با کوچکتر الحاق rim که متناسب با پوشش. پایه و پوشش هستند گاهی اوقات به نام «ریخته گری» چرا که آن‌ها معمولاً توسط یک فرایند ریخته‌گریبه‌طور معمول شن و ماسه ریخته‌گری تکنیک‌های.
انتخاب سوراخ در پوشش کوره پالو آلتو کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

این پوشش معمولاً از ویژگی‌های «انتخاب چاله» ای که به آن یک قلاب رسیدگی ابزار قرار داده شده‌است برای بلند کردن آن‌ها را. انتخاب سوراخ را می‌توان پنهان تر میخ درب یا می‌توانید اجازه می‌دهد نور به درخشش را از طریق. یک کوره انتخاب کنید یا قلاب است که به‌طور معمول مورد استفاده برای بلند کردن آن‌ها را هر چند ابزار دیگر را می‌توان به عنوان به خوبی از جمله برق است.
رنگ کوره پوشش در اوزاکابا ژاپن

اگر چه این پوشش می‌دهد بیش از حد بزرگ به راحتی کلکسیونیخود را در همه جا و بسیاری از الگوها و شرح چاپ شده در آن‌ها باعث شده‌است تا برخی از مردم به جمع‌آوری تصاویر را پوشش می‌دهد از سراسر جهان است. با توجه به Remo Camerota نویسنده یک کتاب در مورد این موضوع با عنوان Drainspotting95%, شهرداری‌ها باید خود را طراحی جلد اغلب با رنگارنگ منبت کاری رنگ.

با وجود وزن خود و دست و پاگیر طبیعت، سوراخ ادم رو پوشش می‌دهد گاهی اوقات به سرقت رفتهمعمولا برای فروش مجدد به عنوان ضایعات به خصوص زمانی که قیمت فلز افزایش یابد.


[ بازدید : 373 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]