دستگاه چربی گیر فاضلاب

يکشنبه 31 فروردين 1399
9:59
آی آر مخزن

دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب چیست؟


چربی گیر یا چربی گیر فاضلاب ، پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می‌باشد که می‌توانید برای فاضلاب رستوران‌ها، تالارها و آشپزخانه‌ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایید. یکی از آلاینده‌های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می‌باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده‌های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر(آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می‌گردد.
روغن و چربی از آلاینده‌های موجود در فاضلاب صنایع مختلف هستند که وجود این مواد در غلظت‌های بالا استفاده از دستگاه چربی گیر را ضروری می‌سازد. لازم است این چربی و روغن پیش از تصفیه فاضلاب از آن جدا شوند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب با ما باشید. برای درخواست لوله بازکنی روی ما حساب کنید.


چرا چربی‌ها نباید وارد فاضلاب شوند؟


الزام استفاده از چربی گیر: ورود فاضلاب‌های حاوی چربی و روغن به فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن در دیواره لوله‌ها و اتصالات و بالتبع گرفتگی(Fouling) اتصالات می‌شود. از طرف دیگر در اکثر رستوران‌های بین شهری مستقیماً پساب آشپزخانه را به داخل چاه تخلیه می‌کنند. این امر باعث گرفتگی روزنه‌های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می‌شود. بنابراین استفاده از چربی گیر جهت جداسازی و حذف ذرات چربی و روغن از پساب، قبل از ورود به شبکه فاضلاب امری ضروری می‌باشد.


دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب


چربی گیر، وسیله ای برای جداسازی روغن و چربی از فاضلاب است که استفاده از آن در آشپزخانه‌ها ساده ترین راه حل برای جلوگیری از تجمع چربی‌ها و به دنبال آن جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشد.


انواع چربی گیر

از انواع مختلف چربی گیرها می‌توان به چربی گیر پلی اتیلن، چربی گیر، کامپوزیتی(GRP) و چربی گیر بتنی اشاره نمود.

اما استفاده از چربی گیر چه ضرورتی دارد؟

کاهش میزان آلودگی فاضلاب ورودی به تصفیه خانه
استفاده از یک سبد آشغال گیر برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه با ذرات غذا
جلوگیری از ورود چربی و روغن به سیستم فاضلاب که در نتیجه آن با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه نخواهیم شد.


[ بازدید : 313 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]