دستکش یکبار مصرف را جدی بگیریم

يکشنبه 24 فروردين 1399
16:29
آی آر مخزن

دستکش یکبار مصرف کیوی پلاست، یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کیوی پلاست است. با گسترش روزافزون حساسیت‌ها در مورد رعایت بهداشت در عرصه‌های مختلف، دستکش یکبار مصرف هم به سبد خرید بسیاری از افراد راه پیدا کرده‌اند. موردی که اتفاقاً دیگر به‌سختی می‌توان آن را کنار گذاشت. زیرا جدا از کلیدی بودن آن برای حفظ و رعایت بهداشت و سلامت، به یک عادت و سنت در استفاده افراد تبدیل شده است.

موارد استفاده دستکش یکبار مصرف

دستکش‌های کیوی پلاست در حوزه‌های مختلف و برای مشاغل گوناگون مورد استفاده قارارمی‌گیرند به طور مثال: آشپزها، مهندسان و … برای عدم تماس با مواد غذایی و هنگام لمس عناصر خطرناک از دستکش استفاده می‌کنند.

علاوه بر این دستکش‌ها برای رفع نیاز پزشکان، عطارها و … برای رعایت مسائل بهداشتی روزمره‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی خیلی از افراد و یا خانم‌های خانه‌دار برای خرید نان و … نیاز به این محصول دارند از طرفی با توجه به وجود باکتری سالمونلا در مواد غذایی خام استفاده از دستکش‌های یکبار مصرف در هنگام تماس دست با مواد غذایی خام مانند مرغ و گوشت به‌شدت توصیه می شود.

این موضوع در کشورهای پیشرفته هم مورد توجه ویژه بسیاری از افراد قرارگرفته است. در نظر داشته باشید که با وجود انواع ویروس‌های و باکتری‌ها که در معرض تماس با بدن می‌باشند‌ برای خرید لوازم بیرون از خانه مانند نان و دیگر محصولات، بعد از استفاده از دستکش یکبار مصرف آن را پیش خود نگه ندارید و برای دفعات بعدی از دستکش یکبار مصرف جدید استفاده کنید تا به این شکل از ابتلا به انواع بیماری‌ها پیشگیری نماییم.

دستکش یکبار مصرف

یکی از مطرح‌‌ترین برندها در زمینه تولید دستکش‌های یکبار مصرف، کیوی پلاست است. این محصول ویژگی‌های ممتازی دارد که مانند دیگر محصولاتش آن‌ را نسبت به رقیب‌هایش در بازار متمایز می‌کند. از ویژگی‌های مهم و بارز این محصول، ضخامت بالا و کشش بسیار مناسب دستکش‌های آن است.

این ویژگی سبب شده تا مصرف‌کنندگان نگران پارگی دستکش یکبار مصرفشان نبوده و رعایت نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام استفاده از دستکش یکبار مصرف تضمین ‌شده بدانند. دستکش‌های یمبار مصرف کیوی پلاست به صورت تک سایز تولید می‌شود برای گروه های سنی مختلف در خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است.

نکته مهم متمایز کننده این است که در تولید دستکش یکبار مصرف کیوی پلاست از مواد بهداشتی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند استفاده می‌شود به همین علت از آنها در مراکز بهداشتی و درمانی، همچنین برای تماس مستقیم با محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستکش‌های یکبار مصرف کیوی پلاست در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود تا به خوبی پاسخگوی نیاز مختلف مصرف کنندگان باشد. از انواع دستکش‌ها می‌توان به دستکش یکبار مصرف 100 عددی و دستکش یکبار مصرف تقویمی اشاره کرد.


برچسب ها: دستکش یکبار مصرف ,
[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]