مخزن آب چهار لایه و پنج لایه

شنبه 17 اسفند 1398
15:11
آی آر مخزن

مزایای مخزن چهار لایه و پنج لایه

امروزه استفاده از مخزن آب پلاستیکی نسبت به مخازن سنتی یعنی تمام فلز و بتن ارجح است. مخزن آب چهار لایه و مخزن پنج لایه ایستا پلیمر شریف دارای مزایای فراوانی هستند. از جمله مخزن مناسبی برای نگهداری آب شرب هستند. اما هنوز هم استفاده از مخازن فلزی در برخی موارد کاربرد دارد. مخازن پلاستیکی به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد مانند سبکی، استحکام عالی، قیمت مناسب، حمل و نقل آسان، طراحی‌های متنوع اعم از کتابی، زیرپله‌ای و ... اهمیت دارد.

1. صرفه جویی در انرژی
موجب صرفه جویی در انرژی می شود

لایه های عایق باعث کاهش گرمای آب می شوند و اختلاف تقریباً 25-30 درجه سانتیگراد را حفظ می کنند. عایق اطمینان حاصل می کند که از انرژی کمتری برای خنک کننده استفاده می شود.

2. مخزن چهارلایه بسیار مقاوم

دنده های اضافی برای افزودن استحکام به مخزن گنجانیده شده است. در هنگام پر شدن مخزن باعث کاهش پراکنده می شود و همچنین احتمال ترکیدن در فشار را کاهش می دهد

3. مخزنی امن

طراحی درب شامل یک سیستم پیچ است که از بسته شدن محکم هوا اطمینان می کند. امنیت
برای ایجاد امنیت بیشتر در برابر سرقت و استفاده نادرست ، حلقه هایی تهیه شده است.

4. آب را تازه نگه می دارد

Ventilators Meshed به طرحی ساخته شده اند که باعث می شود آب نفس بکشد و تازه بماند.

5. بهداشتی تر

پلاستیک درجه مواد غذایی اطمینان حاصل می کند که آب هنگام تماس با مخزن آلوده نمی شود.

6. امکانات لوله کشی

گزینه های چند خروجی به همراه تنظیمات ورودی و جریان بیش از حد برای سهولت بهتر اتصالات.

7. نصب آسان

ساخته شده در آماده سازی برای بلند کردن مخازن به طبقه بالاتر.

تولید مخزن آب چند لایه

مخازن آب مرزی از LLDPE (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) ساخته شده است. رزین مخزن ذخیره آب صنعتی از ESCR (مقاومت در برابر استرس محیطی) استفاده می کند. ESCR مخزن را قادر می سازد حداکثر عمر ممکن را داشته باشد. ما در حال تولید 4 لایه مخزن ذخیره شده با اشعه ماوراء بنفش UV هستیم. تثبیت اشعه ماوراء بنفش مانع از تخریب می شود و اطمینان حاصل می کند که هیچ گونه ترک خوردگی ، گچ زدگی یا از بین رفتن خصوصیات بدنی مخزن وجود ندارد.

لایه داخلی مخزن چندلایه از مواد 100٪ باکره ساخته شده از مواد غذایی تهیه شده است که تضمین می کند آب هنگام تماس با مخزن آلوده نشود و برای نوشیدن آب کاملاً بی خطر باشد. لایه میانی عایق است که باعث کاهش گرمای آب می شود و در مقایسه با مخازن سیاه اختلاف 20 درجه را حفظ می کند. لایه بیرونی رنگ سفید برتر است بنابراین بهترین مخزن آب در خانه.

درب قابل تعویض هوای آن ، خاک و مگس را از مخزن دور نگه می دارد. درپوش درب از پیچ و مهره استفاده می کند که از بسته شدن هوا محکم می شود. حلقه های امنیتی برای قرار دادن قفل برای امنیت اضافی در برابر سرقت و استفاده نادرست فراهم شده است. بخاطر طراحی قابلیت پیچش ، در هنگام باد سنگین ایمن تر است.


برچسب ها: مخزن آب ,
[ بازدید : 28892 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]