مخزن پلی اتیلن افقی برای نگهداری آب

دوشنبه 12 اسفند 1398
11:26
آی آر مخزن

مزیت مخزن پلی اتیلن افقی نسبت به عمودی

مخازن پلی اتیلن به صورت کلی در اشکال و احجام مختلف قابلیت تولید دارند. کلیه مشتریان با توجه به فضایی که در اختیار دارند مخازن افقی پلی اتیلن یا مخازن عمودی پلی اتیلن را انتخاب میکنند. مخزن آب افقی به صورت کلی برای نواحی که دارای محدودیت ارتفاع هستند و نیاز به مخزن آب دارند، انتخاب میگردد.

مخزن پلی اتیلن افقی با توجه به اینکه دارای مرکز ثقل نزدیکتری از آب با زمین میباشد ، پایدار تر از مخزن آب عمودی می باشد. مخازن آب شرب افقی در طول های مختلف قابلیت طراحی و ساخت دارند. این مخازن پلی اتیلن سه لایه افقی قابلیت کاربری در محیط های باز را نیز دارند. اگر بخواهیم بدانیم که مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی باید به نوع کاربری خود نگاه کنید و سپس اقدام به انتخاب نمایید.

مخازن ذخیره آب افقی

مخازن ذخیره آب افقی ایستاده هنگام مهار حمل و نقل (غیر D.O.T تنظیم شده) برای برنامه های داخلی و خارجی مورد نیاز است. از این سبک مخزن به عنوان مخزن پا نیز یاد می شود. مخازن برای حمایت از مخزن و باند یاب برای اتصال مناسب مجهز به پاهای ساخته شده هستند. مخازن از پلی اتیلن با چگالی متوسط یا زیاد با U.V ساخته می شوند. مهارکننده ها و برای مهار مایعات تا 1.7 گرانش خاص طراحی شده اند. دیوارهای مخزن برای مشاهده سطح شفاف و مجهز به نشانگرهای گالن هستند. مدت زمان گارانتی (2) دو سال است.

طیف گسترده ای از گزینه های افقی مخزن ذخیره آب مانند نوشیدنی در دسترس شما است.

2582 تأمین کننده وجود دارد که مخزن ذخیره آب را به صورت افقی در Alibaba.com ، که عمدتا در آسیا قرار دارد ، به فروش می رساند. کشورهای برتر تأمین کنندگان هند ، چین و هنگ کنگ S.A.R هستند که از این میزان درصد تأمین مخزن ذخیره آب به ترتیب 1٪ ، 98٪ و 1٪ است.

صرفه جویی در فضا و طولانی تر است

گروه کاریس با بیش از 3 دهه تجربه و تخصص در ساخت محصولات پلاستیکی متنوع ، Aqua Tech را به یک مخزن آب اختصاصی تولید شده با پلاستیک بکر درجه مواد غذایی تأیید شده ارائه می دهد. دارای چندین ویژگی خاص است.
قالب چرخشی دو محوره

Aqua Tech تنها باند در جنوب هند است که از فناوری "قالب چرخشی Biaxial" با ظرفیت 10000 لیتر استفاده می کند و ضخامت یکنواخت دیوار ، استحکام اضافی و دوام را تضمین می کند.
چند لایه دیوار

سطح Aqua Tech بیرونی دیواره Aqua Tech توسط مواد افزودنی ماوراء بنفش ویژه جادویی سیاه محافظت می شود تا عمر طولانی تری داشته باشد. دیواره داخلی با لایه سفید به ما امکان می دهد تا خلوص آب ذخیره شده را رعایت کنیم و به دلیل اینکه سطح داخلی بسیار صاف است ، می توان آن را به راحتی تمیز کرد.
استانداردهای FDA

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مخازن مطابق با استاندارد هندی IS - 10146 در پلی اتیلن جهت استفاده ایمن آن در تماس با مواد غذایی ، داروسازی و آب آشامیدنی مطابقت دارد.
گنجایش انبار

Aqua Tech در محدوده اندازه از 200 لیتر تا 10000 لیتر در دسترس است. جنبه جالب این مخزن آب این است که با افزایش نیاز خود می توانید ظرفیت آن را افزایش دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک مخزن مشابه جدید خریداری کنید و با استفاده از یک لوله ، آن را با مخزن موجود وصل کنید.
پاکیزگی

از آنجایی که Aqua Tech می تواند به شدت محکم بسته شود ، از ورود خاک ، حشرات و آفات جلوگیری می شود. با نگه داشتن نور مستقیم خورشید ، از رشد خزه / قارچ / جلبک ها و غیره جلوگیری می شود.
هندلینگ آسان

مخزن از نظر وزن بسیار سبک است و می توان آن را با سهولت جابجا کرد. برای افرادی که مکررا مکانها را می نشینند ، واقعاً نعمت است. مخازن نیز به راحتی نصب می شوند. هر کس با دانش اساسی در مورد لوله کشی می تواند چند دقیقه انجام دهد.
دوام

هرچه از مراقبت در ساخت مخزن سیمان مراقبت کنیم ، به مرور زمان نشتی هم به وجود می آید. اما این مورد در مورد مخزن پلاستیکی ساخته شده با ظرافت تکنولوژیکی اتفاق نمی افتد. مخازن آب Aqua Tech برای دوام از محافظت ماوراء بنفش سیاه جادویی برخوردار است.
مخزن افقی

مخزن افقی ایستاده در Aqua Tech با پاهای پشتیبانی قالب ، در تراسهای فوقانی جا می گیرد و به حداقل می رساند فضای مورد نیاز. این مخازن رنگ بژ روتومولد شده برای طیف گسترده ای از انبارهای مایع ایده آل هستند. این مخازن چند منظوره دارای یک دریچه بزرگ برای پر کردن آسان و ساخت و سازهای بدون درز برای تمیز کردن آسان است. مخزن های افقی Aqua Tech که از LLDPE با دوام ساخته شده اند ، سخت ترین مخازن یک تکه در بازار هستند. ساخته شده از پلی اتیلن با کیفیت بالا با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، مخازن قابل استفاده برای مصارف داخلی به عنوان فضای باز هستند.


مواردی که باید هنگام انتخاب مخزن خوب در خاطر داشته باشید

به نظر می رسد کمال در مخزن آب مخزن با پلاستیک باکره با کیفیت خوب ظاهر خواهد شد و شما می توانید کلاس باکره را بر روی سطح آن تجسم کنید. Lid را باز کنید و نفس عمیق بکشید اگر مخزن فقط از پلاستیک باکره ساخته شده است ، می توانید بوی دلپذیری تازه بودن / تازگی را در آن حس کنید یا اگر مخزن از پلاستیک بازیافت شده / بازیافت شده ساخته شده است ، حتی می تواند بوی ناخوشایند داشته باشد. مخزن را با دست خود فشار دهید و با فشار دادن حالت خاصیت انعطاف پذیری یک پلاستیک باکره خوب را داشته باشید یا اگر پلاستیک مورد استفاده بازیافت مجدد شود ، شما سختی و مقاومت آن پلاستیک را که پلاستیک خود را از دست داده است احساس می کنید.


[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن آب شرب، مخازن اسیدی، مخازن سوخت، مخازن کامپوزیت، گالوانیزه، پلی اتیلن و ...
تلفن تماس:
02144787172
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]